משלוח חינם ברכישה מעל 300 ש”ח
    בחר קטגוריה בחנות
    אביזרי מין אנאליים
    גיפט קארד
    ויברטורים
    ויברטורים יונקים
    טבעות רטט
    כדורים סיניים
    ערכות
    קשירות

    ויברטורים יונקים

    קצת על ויברטורים יונקים

     

    נתחיל מנתון סטטיסטי: 4 מתוך 5 נשים לא חוות אורגזמה מחדירה וזקוקות לצורך כך לגירוי דגדגני.

     

    אנו מציעים מגוון ויברטורים שמתמקדים בגירוי חיצוני, אבל אף אחד מאלה לא מסוגלים לדמות מין אוראלי, משהו שרק ויברטור יונק מסוגל לעשות .

     

    אפשר להכריז על ויברטורים יונקים כפלא טכנולוגי, דור חדש של ויברטורים שמעניק לך חוויה ייחודית. כל מה שצריך זה להצמיד את “הפיה” של ויברטור היניקה לחלק החיצוני של הדגדגן ולהתחיל ליהנות.

     

    כמה מילים על אורגזמה דגדגנית: היום אנחנו מודעים לכך שהדגדגן הוא הרבה מעבר לנקודה קטנה ורגישה שנמצאת במפגש העליון בין שפתי הפות. החלק הפנימי של הדגדגן הוא הרבה יותר גדול משני צדי הנרתיק וגם בחלקו העליון. כך, גירוי החלק החיצוני שולח את גלי העונג בכל אזור האגן והרבה פעמים גם בכל הגוף.

     

    אחד הוויברטורים היונקים הפופולריים ביותר הוא “יונק הדבש“. הוא קטן מימדים, בדיוק כמו הציפור הטרופית שקיבל את שמה והוא מציע מגוון רחב של אפשרויות מגע דגדגני.

     

    בקטגוריה זו תמצאו גם ויברטורים שמשלבים יניקה עם פונקציות נוספות, למשל חדירה. ויברטורים כאלה מסוגלים להעניק בו זמנית גם גירוי פנימי וגם גירוי חיצוני.

     

    למי מתאים ויברטור יונק?

     

    לנשים שרוצות לחוות אורגזמה דגדגנית מושלמת, כשהן שולטות בקצב ובעוצמת המגע. לנשים שחוקרות את המיניות שלהן ומעדיפות לעשות זאת באווירה אינטימית לפני שמתמסרות לבן או בת הזוג. וכמובן, ויברטור יניקה יכול להיות פרטנר מושלם (ומשלים) במשחקים זוגיים.

     

    גם אם את אחת הנשים הנדירות שחוות אורגזמה בחדירה, את לגמרי מוזמנת לנסות ויברטור יניקה כדי להעשיר את התחושות שלך ולכי תדעי, אולי זה יפתח עבורך דלת לחוויות מיניות חדשות.

     

    איך לשמור על ויברטור יונק?

     

    קודם כל, חשוב לשטוף אותו לפני ואחרי שימוש עם מים וסבון. אם את משתמשת בחומר סיכה עם ויברטור שעשוי מסיליקון רפואי (בתיאור של כל ויברטור באתר שלנו מצוין ממה הוא עשוי), יש לבחור אך ורק חומר סיכה על בסיס מים. חומר סיכה מסיליקון יכול להרוס את הוויברטור ולפגוע בשלמותו.

     

    ויטוס – החוויה שלך, האחריות שלנו

     

    ריכזנו בקטגוריית הוויברטורים היונקים את הדגמים המתקדמים, האהובים והמומלצים ביותר על ידי הלקוחות והנסייניות שלנו.

     

    אנחנו מאמינים שכשמדובר בחוויות מיניות אסור להתפשר ולכן מקפידים להציע מבחר של מוצרים איכותיים, חדשניים ונעימים למראה ומגע.

     

    אחרי ביצוע ההזמנה דרך האתר נדאג לספק אותה בצורה דיסקרטית ובטוחה לחלוטין.

    משלוח חינם ברכישה מעל 300 ש”ח

    בדיקה

    דילוג לתוכן