משלוחים
הפרטיות שלך חשובה לנו, לכן אנחנו דואגים שהמשלוח יימסר באריזה אשר לא מסגירה את תכולתה. החשבונית תשלח לכתובת המייל אשר הוזנה בעת ביצוע ההזמנה.
אנו שולחים לכל חלקי הארץ.
הזמנתך תגיע עם שליח לכתובת שהוזנה בעת ביצוע ההזמנה, עד 5 ימי עסקים.
חשוב לנו שתקבל את המוצר בצורה הנוחה והמהירה ביותר, תוך שמירה על המוצר ועל הפרטיות שלך. לכן המשלוחים שלנו מגיעים עד אליך באמצעות שליח, עד 5 ימי עסקים.
לאחר קליטת ההזמנה יישלח אליך מייל עם אישור ומספר ההזמנה. במידה ולא קיבלת מייל זה, יש לפנות אלינו באמצעות עמוד צרו קשר באתר, או באימייל לכתובת customercare@vitoslife.com
שינוי פרטים לאחר ההזמנה
לא ניתן לשנות את אמצעי התשלום לאחר הרכישה. לבירורים ושאלות נוספות בנושא, ניתן ליצור עמנו קשר דרך עמוד צרו קשר באתר, או באימייל לכתובת customercare@vitoslife.com
חשוב לנו שתקבל את המשלוח שלך לכתובת הנוחה לך! במידה וברצונך לשנות את כתובת מקבל ההזמנה, וטרם קיבלת מספר מעקב או התראת שילוח, ניתן ליצור עמנו קשר בנושא, ואנו נסייע בשינוי הכתובת.
החזרת מוצרים
ניתן לבצע החזרה/החלפה של מוצר, עד 14 יום מקבלתו, כל עוד לא נעשה בו שימוש ואריזתו לא נפתחה.
במידה ונראה לך שהמוצר פגום או לא מתפקד כמו שצריך, אנא צור עמנו קשר, עם תיאור התקלה (ניתן ומומלץ לצרף לפנייה תמונות/סרטונים של התקלה) ואנו ניצור עמך קשר לסיוע בפתירת התקלה, או בהחלפת המוצר.
מידע טכני
האריזות המעוצבות שלנו מותאמות לשמירה אופטימלית ודיסקרטית של המוצר החדש שלכם. בכל אריזה מצורף כרטיס הסבר על המוצר ועל השימוש בו. כל המוצרים הנטענים מכילים כבל USB לטעינה (ללא שנאי).
המוצרים שלנו נבחרו בקפידה ועשויים מהחומרים האיכותיים ביותר, כגון סיליקון רפואי, פלדת אל-חלד, עור סינטטי ברמה הגבוהה ביותר ועוד. המוצרים של VITOS אינם מכילים עור טבעי, על מנת לצמצם את הפגיעה בבעלי החיים. בעמוד המוצר תמצאו את הרכב החומרים של המוצר, תחת הכותרת פרטים טכניים.
ניתן להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים בלבד.
שונות
כמובן ! ניתן לבצע הזמנה רגילה, ובכתובת קבלת המשלוח לשים את כתובת מקבל המתנה. אנו שולחים את החשבונית לכתובת המייל שהזנת (לכן חשוב להזין את כתובת המייל שלך) כך שמקבל המתנה לא יראה את פרטי ההזמנה.
ניתן לרכוש GIFT CARD ולהטעינו בסכום הרצוי, אנו נשלח את ה – GIFT CARD לכתובת המייל (ניתן להוסיף ברכה) שהוזנה בפרטי מקבל המתנה, והחשבונית תישלח לכתובת המייל שהוזנה בפרטי ההזמנה בדף התשלום.
אנא פנה אלינו דרך עמוד צרו קשר באתר, או באימייל לכתובת customercare@vitoslife.com ואנו נסייע לך בהפעלת הקופון, או במתן קופון חלופי.