< חזרה לכל הכתבות

איך תבחרי את הויברטור הבא שלך

מאת קרול לווין

הגיע הזמן לחפש את הויברטור הבא שלך? איזו התרגשות! שוק צעצועי המין והויברטורים משופע באפשרויות שאפשר לבחור מהן – והבחירה היא ממש עניין של העדפות וטעם. את מוזמנת לבחור בויברטורים בגדלים שונים, בצבעים שונים, שעשויים מחומרים שונים, במרקמים שונים, עם נקודות גירוי שונות, ועם עוד שפע של אפשרויות.

ויברטורים הם לא בדיוק צעצוע זול – ואם את קונה אחד חדש, בוודאי תרצי להבטיח שהוא יהיה האחד שיתאים לך. קבלי את שש “נקודות הג’י” של בחירת הויברטור שהכי יענג אותך, או במילים אחרות, הנושאים הכי חשובים שיעזרו לך לבחור את הויברטור הבא שלך.

מה מענג אותך?

ויברטור הוא צעצוע מין שנועד לעזור לך להגיע לאורגזמה, לבד או עם בן הזוג. מכיוון שכך – כדאי שהוא יהיה בנוי בצורה שתדבר אלייך. כ – 70% מהנשים מגיעות לאורגזמה בעיקר דרך הדגדגן (ועוד 20% בנות מזל שמגיעות לאורגזמה בחדירה) – כשאת בוחרת ויברטור, שאלי את עצמך: מהן הנקודות הרגישות שלך? איזה סוג של מגע את אוהבת, ואיפה? אם את בונה על אורגזמה בשילוב של חדירה וגירוי של הדגדגן – כדאי שתכירי את משפחת הארנבים, שיש המכנים אותם “מאלצי אורגזמה”, שבנויים לגירוי בו זמני בדגדגן ובנרתיק. אם את מעדיפה חדירה בלבד, או גירוי נרתיקי ואנאלי – ישנם צעצועים שנוצרו בדיוק למטרות הללו.

אם את רוצה שהויברטור יישאר הסוד הפרטי שלך

יש כל מיני החלטות שייגזרו מאופן השימוש שלך בויברטור. אחד המשתנים הכי משפיעים על בחירת ויברטור היא כמות הרעש שהוא מייצר בהפעלה, ובמרבית החנויות האיכותיות לממכר ויברטורים את תראי שרמות הרעש של כל ויברטור מצוינות בדף המוצר שלו. אם את רווקה הוללת שעושה חיים – אולי לא אכפת לך מדרגת הרעש של הצעצוע החדש שלך. אבל, גם אם את חיה עם עוד אנשים, עם בן זוג או בעל (ורוצה לשמור את רגעי העונג שלך לעצמך) או עם ילדים – את יכולה ליהנות מחיי מין מענגים עם עצמך – רק שימי לב שאת בוחרת ויברטור שקט…

איך הצעצוע שלך בנוי

ויברטורים עשויים היום מחומרים שונים, ביניהם פלסטיק (חלק, קריר וקשיח למגע), או חומר סיליקוני רך יותר, שיש שיאמרו שהוא מרגיש טבעי יותר. הויברטורים העשויים פלסטיק הם אמנם קשיחים ו”מלאכותיים” יותר – אבל הרטט שלהם מורגש יותר בדרך כלל.

יש עוד מאפיינים במבנה הויברטור שהם חשובים, למשל, העמידות של הויברטור שלך למים. יש ויברטורים שנועדו לשימוש באזורים רטובים. אם המקלחת הוא “המקום הבטוח שלך” (כמו של נשים רבות) – לכי על ויברטור עמיד למים. יש כאלה שהם נטענים או מופעלים על סוללה – אלו יאפשרו לך לקחת את החבר החדש שלך איתך בתיק ולנסות אותו גם במקומות פחות שכיחים. אנחנו נמליץ על ויברטור נטען, ולא על כזה עם חיבור לחשמל או המופעל על סוללות.

סוד הרטט

הויברטורים הפשוטים הם פשוט רוטטים. אבל ויברטורים מתוחכמים יותר מגיעים עם בחירה של סוג הרטט, מהירותו והמקצבים שלו – לשליטתך. את יכולה לבחור בויברטור שרוטט בעדינות או באחד עם רטט חזק ואינטנסיבי יותר, ואת יכולה לבחור בויברטור שרוטט קבוע או בויברטורים שרוקדים בקצב הסמבה בעת השימוש.

הגודל, דווקא, כן קובע

יש שיגידו שאת המשפט “הגודל לא קובע”, המציאו מי שהאבולוציה פחות חננה אותם בממדים שופעים. מי שבוחרת לעצמה את הויברטורים שלה יודעת שהגודל קובע ועוד איך. אז מה, כמה שיותר גדול יותר טוב? העניין הוא ממש לא פשוט כל כך. מי שממדיה הפיזיים צרים יחסית, מי שעוד לא עברה לידות וכדומה – עשויה לגלות כי הויברטורים הממש גדולים הם פשוט לא נעימים עבורה. אם כך, יש מי שמעדיפות את זה כמה שיותר גדול, ויש כאלה שדווקא יעדיפו את הויברטורים הקטנים והקומפקטיים. שימי לב, גודל הויברטור הוא רלוונטי רק בחלקים של הויברטור שנועדו לחדירה אל הנרתיק. לגירוי דגדגני, אפשר בהחלט להגיד שהגודל לא קובע.

מוזמנת לבחור את הויברטור הכי יפה שתמצאי

מעבר לחומר שממנו עשוי הויברטור, לגודל שלו ולעוצמת הרטט שלו – אנחנו בהחלט יכולים לדבר גם על האסתטיקה של הצעצוע החדש שלך. יש מי שאוהבות את הויברטור שלהן בצבע ורוד עדין ונשי – ויש מי שאוהבות אותו שחור וחזק. אין סיבה שלא לפנק את עצמכן עד הסוף – בחרו בויברטור שניראה לכן מזמין.

מילה למשתמשות חדשות בויברטורים

אם זו הפעם הראשונה בה את רוכשת ויברטור, הבשורה המרגשת היא שעוד יש לך המון מה ללמוד ולגלות. נמליץ לך לבחור ויברטור עדין (במראה, בממדים ובאפשרויות) שיתאים להעדפות שלך מבחינה מינית, ולתת לעצמך זמן להתפתח ולגלות. בשימוש הראשון נזמין אותך לפנות לעצמך זמן ושקט נפשי, ולחקור את הצעצוע החדש שלך ומה שהוא גורם לך להרגיש, לאט ובסבלנות. עם השימוש בויברטור את תגלי עוד דרכים להשתמש בו ולענג את עצמך.

מי שמשתמשות באביזרי מין בדרך כלל מחזיקות מספר ויברטורים ומשתמשות בויברטורים שונים כגון ויברטור יניקה, ביחד או לבד, לפי החשק. גם את, שקונה עכשיו את הויברטור הראשון שלך, אולי תמשיכי לרכוש עוד צעצועי מין ולגלות עולם שלם של עינוגים. זה אומר שהויברטור שתרכשי עכשיו לא חייב להיות ה-אחד עבורך, רק מקום טוב להתחיל בו. שימי לב שאת רוכשת ויברטור שמתאים לך מבחינת ממדים – בעוד יש מה לעשות עם ויברטור שהוא במידה אחת קטן מידי, אם תרכשי אחד שיהיה לך גדול מידי לא בטוח שיהיה לך נעים להשתמש בו בחדירה.

אל תשכחי להטעין אותו לפני השימוש (אם את בוחרת בויברטור נטען) ולנקות אותו היטב בין שימוש לשימוש.

מוזמנת לחקור גם על כדורים סיניים, אביזרי מין אנאליים, טבעות רטט ועוד >>