< חזרה לכל הכתבות

גיוון – הסוד למיניות מאושרת

מאת קרול לווין

מה הופך את הסקס שלכם לממש, ממש טוב? יכול להיות שהאינטימיות, הקרבה והאהבה שלכם עוזרת – אבל חלק חשוב במיניות, הוא הריגוש.

בואו נתחיל לדבר על ריגוש מתוך הניסיון להבין מה הוא לא. אם אתם נכנסים למיטה בשעת לילה מאוחרת, לבושים בטריינינג המרופט שלכם שאולי גם לא עבר כביסה לאחרונה, אוספים את השיער, מפהקים, ונכנסים למיטה – הערב הזה יכול להסתיים בסקס, אבל אולי הרגשתם מאיך שהדברים התפתחו, שריגוש לא יהיה שם.

על מנת להכניס ריגוש לחדר המיטות, כדאי שתנסו משהו שעוד לא ניסיתם. שתרגישו אתם ערים, פתיינים, מוכנים להתנסות, ושתעבירו את זה הלאה. הריגוש נולד כשאתם פתוחים וקשובים, כשאתם יודעים שמשהו גדול עומד לקרות, לא כמו מה שקרה עד כה.

אפשר להשיג את הריגוש הזה, עבור עצמכם ועבור מי שאיתכם, בכל מיני דרכים, אולם דרך בטוחה אחת להעלות את סף הריגוש הוא על ידי גיוון. אספנו לכם 8 טיפים קצרים לגיוון בחדר המיטות – אם אתם בעניין של לבחור, עברו על הרשימה וזכרו את מה שמדבר אליכם. לחילופין, אתם יכולים להתחייב, אם אתם סומכים עלינו, עוד לפני שקראתם לבצע כל אחד מהסעיפים ברשימה (למעט אלה שיגרמו לכם אי נוחות, כמובן!) לבצע כל אחד מהם, באחריותכם.

 סקס בזמן בלתי צפוי

הרעיון הראשון לגיוון בחדר המיטות: לכו על זה בשעות הבוקר, בצהריים כשאתם נפגשים לאימון כושר, או בשעות אחר הצהריים כשהילדים בחוגים. הפתיעו את עצמכם, צאו מהשגרה. זה מרגיש פחות נוח? תנסו לזרום, רק בשביל לראות לאן זה יוביל.

סקס במקום בלתי צפוי

אתם עושים את זה כבר שנים במיטה הנוחה שלכם? נסו את השיש או את שולחן האוכל אחרי שהילדים הלכו לישון, את מכונת הכביסה לסקס בעמידה, או אפילו את המרפסת שלכם, כשפלג הגוף העליון לבוש והשכנים לא יכולים לנחש מה מתרחש מתחת למעקה. בחרו אתם את הגבולות שלכם, ונסו משהו שעוד לא ניסיתם.

סקס עם אביזרים וצעצועים חדשים

זה אולי הטיפ הכי קל, ואפילו נגזים ונאמר שהוא מתבקש אצל זוגות שמחפשים גיוון וריגוש תוך שמירה על המסגרת הזוגית שעובדת עבורכם. ויברטור, אביזרי מין אנאליים, טבעות רטט שנועדו להגביר את הזקפה והגירוי אצל שני הצדדים, וצעצועים אחרים – בטוח ישפיעו על הריגוש במיטה, ואתם לגמרי יכולים להפתיע את בן או בת הזוג במתנה מדליקה שתפתח עידן חדש בסקס שלכם.

משחקים של שליטה

מפתיע, אבל הרוב הגדול של נשים מתכתבות עם הפנטזיה של גבר חזק שייקח שליטה, יפשיט אותי ויבצע בי את זממו (כמובן שהגבולות משתנים מאישה לאישה – חשוב לשמור על קשבות). אתם מוזמנים להפתיע עם כיסוי עיניים, זוג אזיקים לקשירת הידיים וכדומה. זה לגמרי עובד לשני הכיוונים (אם כי יש כאלה שאולי ייקח להם רגע להתרגל), ותזכרו כלל חשוב: ברגע שאתם נוטלים את האחריות לידיכם ומגבילים את בן או בת הזוג שלכם, אתם חייבים להיות סופר קשובים ומתחשבים, אחרת הלכה ההנאה והלך הסיכוי לחזור על העניין הזה בזמן כלשהוא בעתיד הקרוב.

משחקי דמיון

מה אם, היא תדפוק בדלת עם האאוטפיט האהוב עליך, תציג את עצמה כשכנה שהגיעה מלונדון ותשחק אותה קשה להשגה? מה אם הוא יהיה המוסכניק החטוב שיש לו גם דוקטורט בחינוך ושלושה ילדי אומנה, שהרגע עלה ארצה מדרום אפריקה והוא מרגיש בודד בלילות? משחקי תפקידים יכולים להדליק כל זוג, בכל מצב – אם התקשורת ביניכם פתוחה מספיק (לא להעליב…), הרגע פתחתם דלת לעולם קסום שלא נגמר.

סקס מול סרט טוב

וכשאנחנו אומרים סרט טוב, אנחנו ממש לא מתכוונים למאה שנים של עבדות או אפילו לטיטאניק – אנחנו מתכוונים לסרט, שהוא טוב. רשימת הסרטים הסקסיים שאפשר למצוא גם בערוצי צפייה סטנדרטיים (כמו נטפליקס) מתארכת, כנראה בעיקר בגלל שיש קהל לז’אנר הזה. זה לא חייב להיות סרט פורנו אם הנישה לא מדברת אליכם – יש סרטי עלילה מדהימים עם המון עור חשוף ומיניות, שאולי ידליקו אתכם.

אוננות משותפת

התסריט של שני בני זוג יושבים זה מול זה ומענגים את עצמם היה אולי עשוי להיראות כמו הדוגמה הכי קלאסית שיש לשני בני זוג שהם הכי מנותקים זה מזה, אבל שום דבר לא יכול להיות פחות נכון. אם עוד לא התבוננתם אחד בשני בעת שאתם מענגים את עצמכם, יש כל כך הרבה ללמוד מהצפייה בבן או בת הזוג שלך מתפעלים את הגוף הקסום שלהם, והרוב המכריע של בני הזוג שיישאלו יספרו שזה מדליק במיוחד. אתם מוזמנים לעשות את זה בתורות: אחד מאונן, השני מתבונן וממש לא מתערב. אחר כך מתחלפים.

הפתעות

תפתיעי אותו במקלחת בהופעת יחיד בלי בגדים. תפתיע אותה כשהיא קוראת ספר בשליפת המכנסיים שלה ומין אוראלי. תפתיעו זה את זה כשאתם בעניין, ותצרו גירוי שנובע מאותה הפתעה בלתי צפויה. איך זה עובד בשבילכם לגיוון יחסי המין?

מה עוד אתם יכולים לעשות?

זרמנו במאמר הזה עם הרעיונות המובילים, אלה שהם פחות או יותר במיינסטרים ואלה שאנחנו יכולים לישון בשקט עם הידיעה שאתם אולי לקחתם על עצמכם לבצע – אפילו לפני שקראתם. אבל למקצוענים ולמנוסים שלא אכפת להם להרחיק לכת, הרי שיש עוד אלף ואחת תנוחות, אביזרים, אפשרויות ורעיונות לגיוון חיי המין שלכם – החל מסקס מחוץ לכותלי הבית וכלה בסקס עם או בשיתוף עוד אנשים. אתם תקבעו מה עושה לכם את זה, ולכו על גיוון, גירוי וחיי מין פעילים ומספקים – פשוט מפני שזה הופך גם את הזוגיות וגם את החיים בכלל, הרבה יותר משביעי רצון.

מוזמנים לחקור עוד על צעצועי מין באתר שלנו – ויטוס חנות לצעצועי מין >>