< חזרה לכל הכתבות

ה-BDSM שלי והקורונה

מאת Nicko

בעשור האחרון לחיי, התחלתי להבין שסקס ונילי משעמם אותי ולא נותן להיות נאמן למיניות שלי כפי שהיא באמת, בעוד ששליטה, הטלת משמעת וביטוי לצד הסדיסטי שבי בסיטואציה מינית (רק בתנאי שהפרטנרית מזוכיסטית) מלהיבה הרבה יותר.

לפני הקורונה התחלתי לטפח את הבלוג שלי בכלוב, האתר שאולי הכי מזוהה עם הסצנה בישראל. כתבתי בו את כל התשוקות והסקרנות שלי לגבי הבעת דומיננטיות מינית, ואף הגעתי למצב שבו אני מכיר את הנשלטת הראשונה שלי שלא הייתה וירטואלית מזה זמן רב. שהסכימה לחבור אלי ולקחת חלק במפגשי זימה מרתקים ומסיבות על טהרת ה-BDSM והסקס החופשי. התחלתי להרגיש שאני שלם עם עצמי ומצליח לממש את המיניות שלי. במבט לאחור הבנתי שזה לא רק אני ושאני לא לבד, ויותר ויותר ישראלים מגלים את מה שאני גיליתי והעזתי ומתחילים לבטא מיניות חופשית ונטולת המסגרות המסורתיות והמגבילות, והסצנה מתחילה להתרומם בארץ הקודש המאופיינת בשמרנות מינית וקבעון.

ה-BDSM עבורי הוא לא רק סוג של סקס, אלא גם שינוי תפיסתי שבא לידי ביטוי בהכרה שאני אל הורי ופוליאמורי. מבחינתי אין שום רע בסקס, וכמה שיותר עם כמה שיותר הרי זה משובח. כך גם דאגתי “לחנך” את הפרטנרית הצעירה והרעבה שלי. הייתי גאה בה כשהיא הייתה חוזרת אלי מיוזמתה החופשית אחרי שדאגה לממש את הפנטזיות שלה, ולא רק איתי. לא הרגשתי שום מקום של קנאה על כך שבילתה עם גברים אחרים, פשוט דרשתי ממנה לשמור על עצמה בעזרת קונדום בכל מגע מיני עם אחרים. יחד עם זאת אני מבין שהגישה ה”מופקרת” שלי לא מתאימה לכל אחד ואחת, וזה היופי שבפתיחות מינית, כל אחד בוחר את גבולותיו ואת מה שגורם לו הנאה.

ההתמסרות שלי בתת התרבות המינית המופלאה הזו העשירה לא רק את חיי המין שלי, שהפכו להיות פעילים, מספקים ומהנים יותר, אלא גם את חיי החברה שלי, שהתחילו לפרוח אחרי שנים בהם סבלתי מחרדה חברתית איומה.

כל אלו קרסו בבת אחת עם תחילת הקורונה והבהלה שאחזה בכולם עם הסגר הראשון. הנשלטת הקבועה התפוגגה לה אחרי שהכירה דווקא בחורה דומיננטית וקרובה אליה פיסית, והמסיבות אותן הייתי פוקד הפסיקו לפעול, מה עוד שלא היה לי עם מי ללכת לשם. כשהתחלתי לחפש פרטנרית חדשה, גיליתי שנשים חוששות להיפגש, בין אם בגלל המגבלות השונות ובין אם חששו באת ובתמים להידבק בקורונה. כל אלו החזירו אותי למצב בו הייתי לפני שנים, כשנתתי את הביטוי לתשוקות שלי כמעט אך ורק באמצעות סקסטינג עם בחורות כנועות מינית. לא שאני מזלזל בהבעה בכתב חלילה, אבל ההימנעות ממגע פיסי עשה את שלו ואני מודה שאצרך קצת יותר זמן בטרם אוכל להגיע לפתיחות המינית שכבר הצלחתי להגיע אליה לפני המגיפה.

לאחר שנשתקם מהנזקים הכלכליים של הקורונה, יהיה צורך לחזור ולהמשיך להפיץ את הבשורה של האלטרנטיבה לסקס ונילי במסיבות, אירועים והרצאות על הנושא. כולי תקווה שנשים וגברים יתנו דרור לתשוקות שלהם ולא ישאירו אותן תחובות עמוק במגירת הפנטזיות, אלא גם יממשו אותן, בין אם בני זוג קבועים ומונוגמיים ובין אם בני זוג מרובים ללא התחייבות, כמוני.

מאוד מקווה שהשפעת מבצע החיסונים תתרום לתחום לחזור, ונוכל להיפגש שוב במפגשים מרתקים על טהרת הספנקים, המשמעת והקשירות.

מוזמנים לחקור עוד על צעצועי מין שיעשירו את החוויה המינית שלכם כמו טבעות רטט, ויברטורים ועוד >>