< חזרה לכל הכתבות

מדריך המוצרים של VITOS

מאת VITOS

צעצועי מין הם כבר מזמן לא נחלתם של בודדים בלבד. עם הגיוון והגירוי המוגבר שהם מציעים להוסיף לסקס שלכם, עם מחירים הגיוניים ואיכות ללא פשרות – אין שום סיבה להסתפק בחיי מין בלעדיהם. בחנות שלנו תמצאו שפע של צעצועים ואביזרים, שיעזרו לכם להחזיר את רטט העונג לחיי המין שלכם – לבד וביחד. כל המוצרים שאנחנו מציעים לכם הם באיכות ללא פשרות, כך שאתם יכולים לדעת, שאתם בידיים טובות.

למה צעצועי מין?

מחקרים רבים כבר מוכיחים זאת מעל לכל ספק: מיניות טובה היא חשובה לאיכות החיים. ואנחנו אומרים: מיניות טובה מתחילה תמיד במיניות של אדם עם עצמו, ולאחר מכן בקשר שלו עם בני ו/או בנות הזוג שלו. לפעמים, השנים עושות את שלהן. תקופות עמוסות בחיים מותירות רק מעט זמן להנאות נטולות דאגות. לפעמים תקופות של ריחוק מבן או בת הזוג מקפיאות את חיי המין ולפעמים פשוט קשה לצאת משגרת חיי המין, שהיא אולי כבר משעממת. בקלות וללא מאמץ, תוכלו לבחור להכניס לחדר המיטות שלכם אביזרי מין חדשים שיקפיצו את הסקרנות ויגוונו את האפשרויות שלכם, ביחד או לחוד. לפעמים, לבחירה הזו השפעה דרמטית על החיוך שיהיה לכם, מחר בבוקר.

אילו צעצועים תמצאו אצלנו?

VITOS שמה דגש על שילוב בין הנאה לבריאות, של הגוף והנפש. לא רק מתוך הבנה שחיי מין טובים הם חשובים לאיכות החיים של כולנו, אלא גם מתוך הרצון לעזור לכל אחד ואחת למצות את פוטנציאל העונג, לגוון ולשמור על עניין, ולגלות על עצמכם דברים שאולי עוד לא ידעתם.

הויברטורים של VITOS

ויברטור הוא צעצוע אהוב, ולא בכדי הוא מאביזרי המין הפופולאריים ביותר מסביב לעולם (כמו גם בארצנו הקטנטונת). הוא משמש זוגות חד מיניים, זוגות דו מיניים שמחפשים להרחיב את הרפרטואר המיני שלהם, כמו גם באוננות (אצל נשים וגברים). לכל מי שמשתמש בויברטור יש את ההעדפה שלו, העדפה שמגיעה עם הזמן והניסיון: יש מי שמעדיפים אותם גדולים או צנועים במימדיהם, בעלי רטט עדין או דווקא חזק, יש מי שמעדיפים את הויברטורים שלהם עמידים במים מפני שהמקום החביב עליהם לשימוש בויברטור הוא המקלחת או האמבט, עוצמת הרעש של המכשיר גם היא בדרך כלל משחקת תפקיד חשוב בבחירה, ועוד.

אנחנו ב – VITOS בחרנו עבורכם רק את הויברטורים האהובים, האיכותיים, והאמינים ביותר. תמצאו ויברטורים פשוטים המספקים אפשרויות רטט בעוצמות שונות, ויברטורים בעלי פונקציות נוספות (כמו ויברטור יניקה לאזור הדגדגן), ויברטורים המאפשרים שליטה מרחוק למשחקי שליטה משותפים, וויברטורים נלבשים, ועוד המון. לכם, נשאר רק לבחור!

 

כדורים סיניים

כדורים סיניים משמשים גם לגירוי ולהנאה – וגם לחיזוק רצפת האגן ולאימון, שהוא כמעט הכרחי אצל נשים לאחר לידות על מנת להבטיח לא רק הנאה מוגברת ביחסי מין אלא גם מניעה של צניחת איברי האגן על כל הצרות המגיעות איתה.

הכדורים הסיניים מוחדרים לנרתיק, ומוחזקים שם בדרך כלל באמצעות שרירי הנרתיק ורצפת האגן. יש כדורים סיניים המשמשים בעיקר לאימון, ויש כאלה המשמשים גם להנאה – אלו מגיעים בדרך כלל עם אופציות רטט שונות. הכדורים הסיניים המשמשים לאימון מגיעים עם משקולות שניתן להוסיף או להפחית. בדרך כלל נכון להתחיל עם כדורים סיניים במשקל קל, ולהעלות את המשקל ככל שהאימון מתקדם.

טבעות רטט

טבעות רטט הן אביזרים שנלבשים מעל בסיס איבר המין הגברי, במקור הן שימשו על מנת להפחית את קצב זרימת הדם החוצה מהפין (ובכך להאריך את הזקפה ואת זמן המשגל שלכם) אולם כיום הטבעות השתכללו והן משמשות גם לגירוי. טבעות רטט הן מהאביזרים הבולטים המשמשים גברים במהלך יחסי המין ומשפיעים על העונג שלהם. ניתן למצוא טבעות רטט רגילות, טבעות רטט בעלות בלט רוטט לגירוי הדגדגן תוך כדי יחסי המין, וטבעות רטט בעלות אחיזה כפולה (גם לאשכים). יש מי שמשתמשים בטבעות הרטט בחבישה הפוכה כך שהבלט המיועד לגירוי הדגדגן מכוון לעבר פי הטבעת.

 

אביזרים אנאליים

VITOS מציעה גם מגוון של אביזרים ליחסים אנאליים: פלאגים המוחדרים לפי הטבעת ומעסי פרוסטטה המאפשרים לגבר לחוות במהלך יחסי המין גירוי באזור הקרוב לנקודת הגי’ הגברית.

 

האיכות של VITOS – יש לכם על מי לסמוך

כל אביזרי המין של VITOS משמשים על מנת להעשיר, לגוון ולאפשר יותר בחיי המין שלכם, לבד או בזוג.
כל האביזרים עשויים סיליקון רפואי למעט הפלאגים העשויים פלדת אל חלד. החומרים האיכותיים מהם עשויים אביזרי המין של VITOS מבטיחים שגם במקרים של רגישות, הסיכוי לתגובה אלרגית או לאי נעימות הם נמוכים.

אנחנו שמחים לספק לכם, לצד אביזרי המין שאנחנו מציעים, גם שפע של תוכן מתחדש בנושא זוגיות, מיניות, והשימוש באביזרי המין. זאת, על מנת לאפשר לכם לא רק את האביזרים לחיי מין טובים יותר, אלא גם את כל הידע שאתם צריכים על מנת לשלב אותם בצורה המתאימה לכם ביותר ולהשיג מהם את המרב.