< חזרה לכל הכתבות

מתנות שובבות – ארבעה רעיונות לצעצועי מין שאפשר (וכדאי!) לתת לבת/בן הזוג במתנה

מאת קרול לווין

אם השגרה כבר מתדפקת על הדלת, אם יוצא לכם לתפוס את עצמכם חושבים משהו כמו “אוי לא, לא שוב!” כשהאווירה מתחילה להתחמם, אם הגיע הזמן להצית מחדש את הסקרנות ולגלות ביחד דברים חדשים בחדר המיטות – אולי הגיע הזמן לחגוג אירוע כל שהוא (ממש לא חשוב איזה), ולפנק זה את זו (ולהיפך) במתנות שיגרמו לכם לקצר את החלק הרשמי של החגיגה ולרוץ לנסות את הרכש החדש. עולם המוצרים הארוטיים משופע באפשרויות אבל אנחנו, כרגיל, מחפשים את המסקרן, את מה שמעודד את הקשר הזוגי ביניכם ואת מה שיגלה לכם עולמות חדשים – בדרך שלכם. קבלו ארבע המלצות מחוץ לקופסה למתנות מעוררות חשק שאפשר לתת לבת הזוג, או לבן הזוג.

הפרטים הקטנים ש”עושים את העבודה”

אנחנו מכירים לא מעט נשים שכשהן רואות את הגבר שלהן לבוש בג’ינס המחמיא במיוחד (בעיקר מאחורה) ובטי שירט לבנה שיושבת עליו בול בצורה הנכונה – בא להן לגעת בו ולא להוריד את הידיים. אצל גברים, המיניות מגיעה ממקום שיש בו קצת פחות בד וגם הם יתקשו לשמור את הידיים שלהם לעצמם אם בת הזוג שלהם תכיר את הכפתורים שלהם ותדע ללחוץ עליהם בזמן הנכון. זה יכול להיות קוקו ומשקפיים של ספרנית, גרביים גבוהות של תלמידת מכללה, או חוטיני אדום שלא משאיר מקום לדמיון – לפעמים, עוד לפני שיש ממש מגע של גוף בגוף, הסקס כבר מתחיל לקרות.

כאן, אנחנו מדברים על מתנה שאנחנו רוכשים לשימוש עצמי – עבור בן או בת הזוג.

טיפ: הרבה פעמים מה שמונע מבן או בת הזוג ללבוש את הדמות המדליקה שתקפיץ את הסקס שלכם הוא מודעות עצמית, אפילו מבוכה. אנחנו ממליצים, רק לערב אחד, להשאיר את המודעות העצמית מחוץ לדלת, לעזוב את המחשבות על “איך אני נראה/ית” והביקורת על מה שעושה את זה לבן או בת הזוג שלכם. כנסו לדמות, תנעלו את הדלת, ותראו מה יקרה!

נוצה

כשאתם במצב הרוח הנכון – כל דבר מסביבכם יכול להפוך לצעצוע מין, ואתם ממש לא חייבים להצטייד בויברטור חדש בסכום תלת ספרתי על מנת להמציא את עצמכם מחדש בחדר המיטות. דווקא שלל המוצרים הקטנים והשובבים השייכים יותר לעולם המשחק המקדים, הם אלה שמעוררים לעיתים קרובות את אותה ציפייה ואותן עיניים בורקות, שמגיעים עם התחושה שיש למה לחכות.

בתחום במשחק המקדים והאביזרים הנלווים, נוצה היא דוגמה נוחה אבל ממש לא היחידה. הנוצה הרכה והנעימה מאפשרת לכם לגעת זה בזו בדרך חדשה, מרפרפת ואפילו מדגדגת קלות. אם אחד מכם מעדיף דווקא מגע חזק יותר – אתם יכולים ללכת על אזיקים, על מטפחת לקשירת העיניים או על כל חפץ אחר שמעורר אתכם.

טיפ: אתם מוזמנים להשתמש בנוכחות החדשה בחדר המיטות שלכם על מנת לתקשר בצורה שונה. שאלות כמו “זה נעים לך?” “יותר חזק/חלש?” וכיוצא באלה – הן הזדמנות נהדרת להעמיק את ההיכרות ולשכלל את האינטימיות שלכם.

טבעת רטט

מאביזרי המין הפופולאריים והנמכרים ביותר בעולם, טבעת רטט שמגיעה על בלט קטן המיועד לדגדגן (או לאזור האשכים, או גם וגם) היא אביזר מין שעל פי חוות דעת של גברים ונשים – משפר מאוד את חוויית הסקס עבור הגבר, ועשוי בחלק מהמקרים לשפר בכמה היבטים את הסקס גם עבור האישה. טבעת רטט בדרך כלל מאפשר זקפה משמעותית יותר לפרק זמן ארוך יותר, היא גורמת לרטט של איבר המין בעת החדירה וגירוי של הדגדגן במהלך החדירה באמצעות הבלט הנוסף. לא כל זוג מוצא את טבעת הרטט מרגשת – אבל אם לא תנסו, איך תדעו?

טיפ: אם אתם כבר מתחדשים בצעצוע משותף, זו אולי יכולה להיות הזדמנות לרוקן את התודעה מכל המחשבות המעכבות, ההיסוסים והקולות הסמכותיים המבאסים. זה הזמן להיפטר מהמבוכה ומרגשות אחרים שמעכבים אתכם בדרך ליותר עונג ביחסי המין שלכם, ולבחירה בדרך חדשה, דרך של פתיחות, משחק, וחיפוש אחר העונג, כשכל האמצעים כשרים אבל לכל אחד מכם, ולשניכם ביחד, גבולות ברורים שלא עוברים אותם.

קופון

העולם מלא באביזרי מין (כמו ויברטור או כדורים סיניים), צעצועים לשימוש ביחד ו/או לבד, וחומרים שונים להגברת החשק, האון והגירוי. כל אלה הם רק חלק מהסיפור, כאשר חלק נוסף שהוא המשמעותי יותר ביחסי המין הטובים הוא האינטימיות שלכם, הקשר והתקשורת, מידת הפתיחות והחשיפה והיכולת שלכם להתאים זה לזה. על כן, אנחנו ממליצים על קופון שאפשר גם להכין עצמאית (בלי להוציא שקל), לכל פעילות שניראה לכם שהיא מתאימה – או אפילו למילוי חופשי על ידי מקבל או מקבלת הקופון. אתם יכולים להכין קופון לעיסוי מפנק, קופון להגשמת פנטזיה, קופון לסקס בדרך שהוא/היא תבחר, קופון לשעה של אמבט ריחני משותף – מה שעושה לכם את זה, וכמובן, גם קופון למילוי עצמי – מה שתגיד/י.

כשאתם מכינים את הקופונים שלכם, אתם מאפשרים לבן/בת הזוג שלכם הזדמנות להגשים משאלה כמוסה, לקבל אתכם בדיוק כפי שהוא/היא היו רוצים. לצד אלה, חשוב כן להעמיד גבולות ולדעת שעל אף שיש לכם קופונים – אף אחד מכם לא ימצא את עצמו במקום שחוצה גבול אישי או שהוא לא נוח לכם.

מוזמנים לחקור עוד על צעצועי מין בחנות של ויטוס >>