< חזרה לכל הכתבות

בטבעת זו – כל הסודות של טבעת רטט

מאת קרול לווין

ההיסטוריה של טבעת רטט היא פחות קשורה במשחק ויותר בטיפול בבעיות זקפה, אולם מאז ועד היום, נראה שטבעת הרטט עשתה דרך ארוכה והפכה צעצוע שימושי ומרטיט במהלך המגע המיני. מה היא טבעת רטט, איך משתמשים בה ולמה זה כדאי?

ההיסטוריה של טבעת רטט – זקפה עוצמתית במיוחד

חלק מהאמצעים המכאניים המשמשים את מי שמתקשים להגיע לזקפה חוסמים את זרימת הדם בחזרה אל הגוף ובכך הם עוזרים לשמור על איבר מין זקוף וגאה לאורך קיום יחסי המין. בעבר, נעשה שימוש במעין טבעת (טבעת פין או באנגלית “קוק רינג”), שחובקת את בסיס איבר המין עם או בלי האשכים, ומשמשת להעצמת הזקפה, להארכת זמן יחסי המין וגם להנאה מוגברת.

במהלך ההיסטוריה, קם אדם חכם אחד שזהותו אינה מוכרת לנו, ואמר לעצמו – אם כבר זה שם, למה לא להפוך את זה למקור של הנאה? וכך, נולדה טבעת הרטט.

טבעת רטט עשויה בדרך כלל סיליקון. היא מולבשת, בדיוק כמו אחותה ההיסטורית והרבה-פחות-מענגת טבעת הפין על בסיס הפין – רק שלזו, יש כפתור הפעלה, וברגע שלוחצים עליו, הפין רוטט ממש כמו ויברטור.

אם זה לא מספיק מסקרן, חלק מטבעות הרטט מגיעות עם מבנה מחוספס שאמור לספק גירוי רוטט לדגדגן בזמן החדירה.

איך משתמשים בטבעת רטט?

הטבעת מולבשת על בסיס איבר המין הגברי. אם יש לטבעת תוספת של בלט שאמור להגיע למגע עם הדגדגן, חשוב לשים לב “לענוד” אותה לכיוון הנכון. את הטבעת יש להניח במקומה כשהאיבר רפוי. כשהאיבר מזדקף, אתם תראו שקשה להסיר אותה, ולא, היא כנראה לא תלך לכם לאיבוד.

חשוב לשים לב שיש טבעות רטט חד פעמיות ויש טבעות רטט רב פעמיות. בטבעות הרטט החד פעמיות מוטמעת סוללה שתספיק לכחצי שעה של עונג (ותעשו אתם את החשבון לכמה פעמים זה יספיק לכם), לאחר מכן יש להשליך את הטבעת ואי אפשר להחליף לו סוללות. הסיבה המרכזית לבחור בטבעת חד פעמית היא הרצון להתנסות ולבדוק אם הצעצוע מתאים לכם.

טבעות רטט רב פעמיות מגיעות במגוון גדול של גדלים, צורות, צבעים ורטטים. חשוב לשטוף את הטבעת היטב בגמר כל שימוש.

מוזמנים לחקור עוד על צעצועי מין בחנות של ויטוס >>

טבעות רטט

היתרונות המרטיטים של טבעת רטט

כמו אז גם היום, טבעות רטט, כך על פי הדיווחים של גברים רבים, מאפשרים יותר זמן זקפה ויותר בטחון עצמי במהלך יחסי המין. בנוסף, גברים רבים ידווחו שהרטט הנובע מהטבעת על הפין פשוט “עושה להם את זה”, למרות שבמקור הרטט נועד להעצים את הגירוי של הפין בגוף האישה.

בצד הנשי, לעומת זאת, אנחנו שומעים דעות חלוקות בעניין השימוש בטבעת רטט. יש נשים שיחוו את הטבעת כמעין חוצץ בין בני הזוג, יש נשים שמגע הבלט של הטבעת בדגדגן שלהן יעצבן ויגרום להן אי נוחות (כדאי לשאול, לדבר על זה, ולוודא שסוג המגע ועוצמתו נעימים לשניכם, במיוחד בפעם הראשונה בה אתם משתמשים ביחד בטבעת רטט), ויש נשים שפשוט מתות על זה. אם הרעיון מוצא חן בעיניכם אבל השימוש פחות – נסו דגמים שונים של טבעות רטט עד שתמצאו את האחד בשבילכם.

שלושה טיפים למתחילים – שימוש נכון בטבעת רטט

ביחס לויברטורים, טבעות רטט הן צעצועים זולים, קטנים ושובבים ואין סיבה שלא לנסות אותם אם אתם מחפשים גיוון ועניין בחדר המיטות. יתרון גדול של השימוש בטבעת רטט הוא שהשימוש בטבעת משאיר את הידיים שלכם פנויות. כמובן שאין מניעה בשימוש ברטט של הטבעת גם כשהיא לא מולבשת על בסיס איבר המין במהלך המשחק המקדים – רק אל תשכחו להניח אותה במקום לפני שהזקפה מלאה, אז יהיה קשה להלביש את הטבעת.

תתחילו בקטן

בגלל המחיר הלא גבוה של טבעות רטט ושפע הסוגים שלהם, אתם מוזמנים לבחור לכם טבעות רטט מסוגים שונים ולהתנסות בהם לפי החשק וההעדפות. תוכלו להתחיל עם טבעות סיליקון פשוטות יחסית ולבדוק אם העניין עובד מבחינתכם – אם כן, השמיים הם הגבול.

 כשמלבישים את הטבעת הפוך

גברים וזוגות חד מיניים גילו שהבלט האמור לייצר גירוי בדגדגן הוא מענג באזור האשכים, והוא יגיע לשם כשעונדים את הטבעת עם הבלט כלפי מטה ולא כלפי מעלה. יש טבעות רטט מסוג “דואט” המגיעות עם שני אזורים בולטים – אחד שנועד לאזור הדגדגן בחלק שמעל הפין, ואחד שנועד לפי הטבעת ולבסיס האשכים, מתחתיו.

 אל תעצרו כאן

ניסיתם טבעת רטט? הגעתם למסקנות? נהדר! עכשיו, נסו לשלב את השימוש בטבעת רטט עם עוד משחקים וצעצועים שירחיבו את הרפרטואר המיני שלכם ביחד ואת העונג מכל מפגש מיני ביניכם. תוכלו לשלב את השימוש בטבעת רטט עם ביצי רטט, עם נוזלי סיכה בסוגים שונים ועוד ועוד. המפתח להתנסות מוצלחת, בדומה לסוד לחיי מין טובים לאורך זמן, הוא תקשורת וקשב זה כלפי זה, במיוחד כשאתם מנסים משהו חדש.

מוזמנים לחקור גם על כדורים סיניים, אביזרי מין אנאליים ועוד.