< חזרה לכל הכתבות

ביחד או לבד – למה כל אישה צריכה ויברטור?

מאת קרול לווין

זה מאמר שאת כנראה צריכה לקרוא לבד, בפרטיות. אם הסקס שלך עם בן/בת הזוג מדהים ומספק, אם בשלב הזה של החיים אין לך זוגיות קבועה או אם הסקס נחמד ותו לא, לפעמים משעמם או לא בתדירות שמתאימה לך – בכל אחד מהמקרים האלה, אנחנו (כמו גם שורה של אנשי מקצוע בתחום) נמליץ לך להכיר את עצמך, לדעת מה עושה לך את זה, ובמסגרת אלה – להשיג לעצמך את הויברטור המושלם עבורך, כך שלא תהיי תלויה באף אחד.

בעולם נגיש, אינדיווידואלי וצבעוני שבו אפשר למצוא אנשים שונים עם העדפות ונטיות שונות – כל אחד מאיתנו, גברים ונשים, הוא הראשון שאחראי על העונג של עצמו. חשוב לדעת: כל אישה יכולה להגיע לאורגזמה (נרתיקית או בגירוי מהדגדגן). בכל מצב, בכל שלב בחיים, ובכל העדפה מינית – הויברטור משתלב מצוין עם הזכות שלך לעונג מושלם – ביחד או לבד.

מתי הכל התחיל?

מפתיע לציין את זה, אבל הויברטור הראשון הומצא בשנת 1734 (כחלק מהטיפול הרפואי ב”היסטריה”, המחלה הנשית שנחשבה אז מה שהופך אישה יצור כל כך קשה להבנה בעולם גברי). בואו רגע נבין את המשמעות: המכוניות הומצאו אחרי שנת 1880, המקרר ב – 1860, בשנת 1876 המציאו את הטלפון (אבל עדיין לא את הסקסטינג) והנורה החשמלית הומצאה רק בשנת 1911. הויברטור הקדים את כל אלה, אם כי בשנים הראשונות לשימוש בויברטורים – הם נחשבו טיפול בהתוויה רפואית בלבד…

הויברטור הופך צעצוע מיינסטרימי

אצל גברים, אוננות היא בדרך כלל חלק טבעי מחיי היום יום, כאשר גברים צעירים מדווחים לעיתים קרובות על אוננות יום יומית. נשים נוטות לעשות את זה בתדירות פחותה (בכל גיל) ביחס לגברים, אבל ביחד עם זאת – האורגזמה הנשית היא שונה מזו הגברית (והיא גם נמשכת בממוצע יותר זמן). רק בעשורים האחרונים, לומדות נשים באוכלוסיות מודרניות לקחת את המקום המגיע להן – מחוץ למיטה וגם ביחסי המין. הן רוצות להגיע לאורגזמה, להתענג, ולקבל מענה לצרכים הפיזיים שלהן.

בארצות הברית, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, מעל 40% מכלל צעצועי המין הנרכשים הם ויברטורים. בעוד אולי פעם, בעבר, ויברטור היה מעין סוד לא מחמיא (כמו גם אוננות נשים, אולי) שנשים שמרו לעצמן – היום הויברטור, האוננות הנשית והאורגזמה הנשית הם לגמרי מיינסטרים, ומעל 75% מהצעירים האמריקאים מספרים במחקרים שהתנסו לפחות פעם אחת בשימוש בצעצועי מין כולל ויברטורים, כשמעל 60% מהם מספרים על שימוש בויברטור.

עד כמה את מכירה את עצמך?

אוננות נשית עוזרת לך להכיר את עצמך ואת רזי גופך. את לומדת מה מענג אותך, מה מוביל אותך לאורגזמה ואיך את אוהבת שנוגעים בך. את הידע הזה את מעבירה בהמשך, בתקשורת פתוחה (מילולית או לא מילולית) למי שאיתך במיטה, ואם שניכם שם מהסיבות הנכונות – אתם רוצים לענג זה את זה.

בעוד ישנם ויברטורים המשמשים לחדירה אל הנרתיק בלבד – את יותר ממוזמנת להשתמש בצעצועים נוספים, תמצאי ויברטורים מסוגים שונים, כאלה שמערבים את הדגדגן או את פי הטבעת, עם או בלי אפשרויות יניקה ועוד. על מנת לדעת בדיוק מה עושה לך את זה.

מי שאוננות היא חלק טבעי מהחיים שלה יודעת, שויברטור חדש הוא תמיד חגיגה ושהתחום הזה אף פעם לא ממצה את עצמו – תמיד יש עוד עונג לחוות, עוד צעצוע לנסות, ועוד משהו חדש על הגוף שלך, שמחכה בציפייה שתגלי אותו.

ויברטור – ביחד או לבד

ויברטור הוא כלי נהדר להכיר את עצמך אפילו יותר טוב. אפשר להגיד שויברטור אמור לחקות את הגירוי שבחדירת איבר מין גברי – אבל ממש לא חייבים להסתכל על זה ככה. שפע צעצועי המין המיועד לעמוד שם, לטובת הנשים, ברגעים הכי מרטיטים שלהן – הוא ממש לא במקום, אלא בנוסף.

כל יועץ בתחום המיניות יספר לך, שהדבר הראשון שכדאי לבדוק בדרך אל יחסי מין זוגיים טובים ממש, הוא עד כמה כל אחד מכם מכיר את עצמו, מבחינה מינית. את רוצה לדעת מה מענג אותך, מה הנקודות ש”עושות לך את זה”, איזה סוג של מגע הוא נעים לך ומאיזה מגע את דווקא מעדיפה להימנע, ואין שום מניעה להשתמש בויברטור האהוב עלייך גם במהלך יחסי המין – לפני החדירה או אחריה, אם עוד לא מיצית את האירוע.

הגברים של המאה ה – 21 כבר יודעים שויברטור הוא חבר, לא אויב ולא מתחרה. הויברטור משחרר גם את הגבר שלך ליהנות באופן נטול מעצורים, מפני שהוא יודע שהוא לא חייב לשמור על הזקפה שלו על מנת להביא גם אותך לאורגזמה.

אבל איזה ויברטור כדאי לי לבחור?

את נכנסת לרשימת צעצועי המין שאת יכולה לבחור לעצמך ואולי מסתחררת מהמבחר יש ויברטור יניקה, דואלי ועוד. ויברטורים מגיעים בגדלים שונים, עשויים מחומרים שונים, עם פונקציות שונות וגירוי במיקומים שונים. כאן, לצערנו, הבשורה היחידה שאנחנו יכולים לבשר לך היא שאת תהיי חייבת להתנסות כדי לדעת מה הויברטור הכי מתאים עבורך. ייתכן שמה שאת כבר יודעת על עצמך יעזור לך לבחור את הויברטור הראשון שלך. תוכלי להתייחס למימדים שלו, לאזורי הגירוי שלו, להעדיף ויברטור שאפשר להשתמש בו במקלחת (עמיד למים) או ויברטור שקט יחסית, ועוד משתנים. משתמשות ותיקות בויברטורים יספרו כנראה שהן מתאימות את הויברטורים שלהן לחשק באותו הרגע, ולא בהכרח משתמשות בויברטור אחד נבחר ומושלם בתחום צעצועי המין, אלא במגוון צעצועי מין – לפי החשק.

מומזנות לחקור עוד צעצועי מין מלבד הויברטור: כדורים סיניים