< חזרה לכל הכתבות

ההכרות שלי עם עולם ה- BDSM

מאת Nicko

בניגוד לנטיות מיניות מולדות, כמו משיכה לבני אותו המין שלעיתים מתחילות לבוא לידי ביטוי כבר בילדות, העניין והמשיכה לעולם ה-BDSM, התגבש והתפתח אצלי עם הזמן, ושלא כמו לבנים מסוימים, שכבר בגיל צעיר העדיפו לשחק בבובות וללבוש את הבגדים של אימא, אני לא שיחקתי עם שוט ואזיקים בתקופת הילדות. העניין והמשיכה ל-BDSM  התפתחו עם השנים, כשכל חוויה מינית, בין אם במציאות ובין אם באופן וירטואלי  חיזקה אצלי את ההבנה שאלמנטים של יחסי שליטה במובן המיני גורמים לי ריגוש וגירוי חזקים.

עם כל הכבוד לפנטזיות, האירוע המכונן, אותה אבן דרך אם תרצו שגיבשה אצלי את ההבנה שאני נהנה להיות בתפקיד השולט, קרה בגיל 23 בעקבות מפגש עם בחורה מיוחדת במינה עם תיאבון וסקרנות מינית יוצאת מגדר הרגיל. את יסמין הכרתי באמצעות הצ’ט, שהיה המקום בין הבודדים בו יכולתי להפגין את התשוקות העמוקות ביותר שלי מבלי לעורר ביקורת חברתית בתקופת טרום 50 גוונים של אפור, שבה יחסי שליטה היו נחלתם של “סוטים” כמוני, במיוחד בארצנו השמרנית מבחינה מינית. השיחות קלחו, ריגשו וגרמו לשנינו לרצות להיפגש על מנת לממש את התאווה העצומה שקוננה בשנינו ובאה לידי ביטוי בכתב. היא סיפרה לי שכוח מגרה אותה, שהיא מסופקת הרבה פחות אם הסקס עדין, שכאב מלהיט אותה ושהיא לא רואה את עצמה בשום שלב כיוזמת.

עוד בטרם המפגש הראשון, בעקבות ההתכתבויות האינטנסיביות בנינו הבנתי את הפוטנציאל לחיבור מיני חזק וטוב. היא דאגה לאותת על התיאבון המיני החזק, הפגינה סימנים ראשנים של התלהבות מהרעיון להישלט על ידי גבר דומיננטי מבחינה המינית, והתחברה מאוד לרעיונות שהחלתי לנטוע בה. הדרך לפגישה ראשונה הייתה קצרה. כשנפגשנו, למרות שהחלפנו תמונות ותיאום ציפיות עקרוני, ראיתי לפני צעירה אינטליגנטית, יפה להדהים עם מיניות עוצמתית במיוחד שבהחלט דמתה למה שכבר הפגינה בשיחות הווירטואליות בנינו. אבל בניגוד למה שאולי נדמה לכם, שליפת השוט, הגאג ושאר האביזרים (שלא היו אז ברשותי אפילו) לא התבצעה. לא בפגישה הראשונה וכך גם לא בפגישות הבאות. היא אומנם הגיעה אלי לדירה, אבל בתור בחור אחראי וכזה שמכבד גבולות מיניים באופן חד משמעי, הפגישה הראשונה כמעט לא כללה מגע. ישבנו אחד מול השנייה בסלון ודיברנו. דיברנו עליה, ועלי, ניסיתי לבסס אמון על ידי כך שקודם נשרטט מפה ראשונית למה שמלהיב את שנינו. בשלבים מתקדמים של המפגש השיחה התחממה יותר ויותר והחלה לגעת בליבת המיניות הלא שגרתית של שנינו. התקדמנו לאט אבל בטוח מבחינת המגע. המפגש הראשון כלל חדירה אבל הסקס היה רגיל, ונילי ואפילו קצת מוזר. הרבה פער בין מה ששנינו רצינו לבין מה שקרה בפועל, וממש לא מספק עבור שנינו. אני מעריך שללא התקשורת הטובה בינינו זה יכל אפילו למנוע מפגשים עתידיים.

הודות לתקשורת המעולה ולעובדה שהייתי מאוד קשוב לפידבקים שלה אחרי דברים שניסיתי, העזנו יותר ויותר לבסס את האינטראקציה המינית על הדברים שהלהיבו את שנינו באופן מעשי. גילינו יחד עד כמה באמת כאב מלהיט ומגרה אותה, ואני הכאבתי לה. גילינו יחד שלגרום לה להרגיש קטנה מולי, נתונה לחסדי מטריף אותה, ואני עשיתי הכל במילים ובמעשים על מנת לתת לה את אותה התחושה שהיא הייתה צמאה לה. חקרתי את נפשה ואת גופה ועשיתי הכל על מנת להפיח אש בבחורה הצעירה והכנועה שאיתי שלרוב הגיבה לכל זה באורגזמות אינטנסיביות שלא משתמעות לשתי פנים, היא נהנית! הבנתי אז באופן חד משמעי שלחזור אחורה, לסקס ונילי מאוד קשה עד בלתי אפשרי.

במפגשים הבאים לאחר שביססנו את האמון ההדדי בנינו, שהתגבר עם הסכמה על מילת ביטחון קבועה, גלשנו יחד יותר ויותר במורד מחילת הארנב. התקדמנו שלב על ידי בחינה הדדית של אמצעים להגברת הריגוש והעונג, ובפעם הראשונה קשרתי והגבלתי אותה במהלך האקט. התוצאה שוב, אורגזמות אדירות שהרעידו אותה וגרמו לגלגל עיניים. אפקט שעד היום אני מוצא כסופר מגרה ומדרבן אותי לקחת נשלטות לקצה.

היות והיא הגיעה לשיא בקלות יתרה ובעצמה שלא תתואר, ביקשתי ממנה להיות האחראי הבלעדי על האורגזמות שלה, ומאז היא לא גמרה ללא רשותי בין אם באינטראקציה וירטואלית או פיסית, כשמצידי אני מתרכז בלהביא אותה לשיא כמה שיותר, בדומה לפיניאטה שחובטים בה והיא מפזרת ממתקים סביב…

לצערי הקשר נותק בעקבות העובדה שבחרה לעזוב לחו”ל, אך עדיין היא דואגת לשתף אותי במיניות הגועשת והעוצמתית שלה עם בני הזוג השונים לאורך הזמן, מה שממשיך לעורר אותי כל פעם מחדש גם ללא מגע פיסי.

אם אתם חפצים בקשר של שליטה, עם מיניות עוצמתית, חובה להפנים ולהבין שהמפתח והתנאי הבסיסי הוא תקשורת פתוחה ומכילה ואמון הדדי, בלעדיהם לא יכולה להתקיים מערכת יחסים מינית, והלכת כמה וכמה כזאת המבוססת על שליטה והתמסרות.

מאחל לכולנו לחזור לשגרה מבחינת הבריאות והמיניות שלנו במהרה!

מוזמנים לחקור על צעצועי מין כמו טבעות רטט, ויברטורים ועוד בחנות של ויטוס >>