< חזרה לכל הכתבות

גברים – זו הסיבה שכדאי לכם לעודד את בת הזוג לבחור לעצמה ויברטור

מאת קרול לווין

בשנת 2020 בארצות הברית לבדה, שוק צעצועי המין עמד על יותר מ – 31 מיליארדי דולרים. מעל 70% מהסכום הזה – שימש לרכישה של ויברטורים. אז נכון, בואו נגיד את זה: רוב הנשים משתמשות בויברטורים כשהן לבד, אבל ביחד עם זה, אין שום סתירה או מניעה בשימוש בויברטור גם במהלך קיום יחסי מין – על ידי הגבר על האישה, האישה על האישה, או בכל וריאציה אחרת שעושה לכם את זה.

אין ספק שהגברים של הדור הקודם היו נלחצים מהפופולאריות ההולכת וגואה של ויברטורים והנוכחות שלהם במגירה שליד המיטה אצל רוב הנשים המודרניות היום – אבל הגברים של המאה ה – 21, אותם גברים שעושה להם את זה לראות את האישה שלהם נהנית במהלך יחסי המין ומגיעה לשיא (או לכמה שיאים) – מגלים שהויברטור הוא בהחלט החבר החדש הכי טוב שלהם. הוא מוריד דאגות במקום שלא צריכות להיות דאגות, מרחיב את הרפרטואר והאפשרויות שלכם במהלך המשחק המקדים (ואם אתם וירטואוזים אז גם במהלך יחסי המין עצמם), ומאפשר לכם לא להפסיק עד שהיא מתחננת.

למה אתם צריכים את הלחץ הזה?

הידעתם? מחקרים מראים שעל כל אורגזמה נשית, הגבר גומר כשלוש פעמים. זה אומר, אם לא שמתם לב לזה עד כה, שהאורגזמה הנשית היא חמקמקה יותר. על מנת שאישה תגיע לאורגזמה, הרבה דברים צריכים לקרות: היא צריכה להיות רגועה, הגירוי שהיא נחשפת אליו צריך להיות מדויק ולהימשך לאורך הזמן הנדרש עבורה. אם כל זה הוא הרבה מידי לחץ על הגבר במהלך המשגל – למה לא להכניס למיטה צעצוע שיוריד את הלחץ ויאפשר להאריך את המשחק המקדים ולדאוג שכל אחד יגיע לשיא בדיוק כמו שהוא אוהב אותו?

והנה עוד פריט מידע מעניין אך חשוב: מוערך כי רק 30% מהנשים בסך הכל יכולות להגיע לאורגזמה נרתיקית. מתוך ברות המזל האלה, רבות יספרו שקל להן יותר להגיע לאורגזמה נרתיקית אחרי אורגזמה שמגיעה כתוצאה מגירוי בדגדגן או במהלכה. אז גברים, הנה לכם שיעורי בית: צאו ובררו ביחד עם הויברטור החדש שתקנו לאישה שלכם, האם לאחר אורגזמה מהדגדגן בשילוב חדירה, ניתן להביא אותה לעוד אורגזמה במהלך יחסי המין.

הנשים של היום זה לא מה שהיה פעם

כשאנחנו חושבים על הדורות הקודמים, אנחנו יכולים לתאר לעצמנו שהאורגזמה הנשית לא הייתה פעם על השולחן, או על המיטה או בכלל במודעות (של האישה או של הגבר). בחלק מהתרבויות המסורתיות והפחות מפותחות – היא עדיין לא תופסת חלק בשיח המיני הציבורי. אבל נשים היום כבר לא נכנסות למיטה רק כדי לספק את הגבר שלהן או להיכנס להריון. הן רוצות עניין, הן רוצות את המגע המיני – והן לא תוותרנה על האורגזמה שלהן. עולם האוננות הנשית והחוויות המיניות של נשים הוא סוער ודומיננטי היום הרבה יותר מפעם ואם כל זה לא מספיק, אז בניגוד למה שקורה בדרך כלל אצל גברים, המיניות של נשים עוד מתפתחת ומבשילה עד העשור החמישי לחייהן.

אישה שיודעת מה היא רוצה ואוהבת, איזה סוג של מגע מביא אותה לאורגזמה ומה עושה לה את זה, תוכל להראות לבן הזוג שלה ולכוון אותו – ואם אתם, הגברים, בסטייט אוף מיינד הנכון, הרי שמדובר על מצב של Win Win. אישה שיש לה צעצועים משלה, שמשתמשת בויברטור שלה בדרך האהובה עליה כשאף אחד לא מפריע לה, ושיש לה העדפות והרגלים מיניים בינה לבין עצמה, אולי תשמח לחלוק את ההעדפות שלה (או אפילו להדגים אותן), וזה יהיה הזמן של הגבר שלה לשבת בשקט, להתבונן ולקחת טיפים לעתיד.

וגם הגברים התפתחו

אנחנו יכולים לשער שאף אחד מבין הגברים שקוראים את המאמר הזה לא נעלב מאוד אם גילה שבת הזוג שלו לא בתולה. ניסיון מיני אצל נשים הוא שכיח, והוא עוזר להשיג יותר פתיחות מינית, יותר נכונות להתנסות, ויותר עונג בחוויות המיניות המשותפות שלכם. גבר שיודע לדאוג לאישה שלו לא מרגיש מאוים מהניסיון המיני שלה בעבר, כמו גם מהעולם הפרטי שיש לה של חוויות מיניות באוננות. כשגבר עוזר לאישה שלו להשיג לעצמה ויברטור מפנק, הוא מעודד אותה לחוות יותר עונג, והוא יודע שהם יוכלו להשתמש בויברטור הזה ביחד להנאה משותפת, כמו גם שהיא תוכל להשתמש בו לבד – וזה לגמרי עניין שלה.

איזה ויברטור לבחור לה?

בעניין האיכות של יחסי המין שלכם, אנחנו תמיד מספרים שיש מפתח אחד חשוב לקרבה, אינטימיות וסיפוק, והוא בהחלט לא קשור לגודל. המפתח הוא בתקשורת פתוחה וכנה, מילולית וגם לא מילולית. קשה לבחור ויברטור עבור מישהו שהוא לא אתה, גם אם אתה מכיר את האישה שלך ממש טוב ומכיר את ההעדפות שלה כשהיא איתך במיטה. על כן, נמליץ לכם להפוך את אירוע בחירת הויברטור לאירוע משותף, שבו היא יכולה להצביע על כל צעצוע שעושה לה את זה, לבחור לפי כל משתנה שמדבר אליה, מהגודל ועד לצבע, ולהתפנק בצעצוע חדש שהגבר שלה בחר ביחד איתה. תתחדשו, והכי חשוב – תיהנו!

תוכלו גם לחקור עוד צעצועי מין מלבד הויברטור כמו: טבעות רטט, כדורים סיניים, אביזרי מין אנאליים ועוד.