< חזרה לכל הכתבות

שיגרה זה רע? היתרונות של סקס עם בן זוג קבוע, ושלוש עצות לתיבול בחדר המיטות

מאת קרול לווין

תנו לנו להתחיל מהסוף – שיגרה זה ממש לא רע, אפילו להיפך. מחקרים מפתיעים מגלים לנו, שמי שנמצאים במערכות יחסים רבות שנים דווקא עושים יותר סקס מרווקים, והיתרון של נשואים על פני רווקים הולך ועולה ככל שגיל הנבדקים עולה.

יש משהו מנחם, בטוח ואפילו כיפי, בלהיכנס למיטה עם מישהו שאתם מכירים היטב. אתם בטוחים ומרגישים מוגנים, ההיסטוריה שלכם אולי נשקפת בעיניו כשהוא / היא מביטים בכם. איפה החיסרון? החיסרון בסקס הזוגי הוא שבלי טיפוח, הוא עלול לצמוח להיות פשוט משעמם.

החדשות הטובות: זה ממש, אבל ממש לא חייב להיות ככה. קחו אחריות, הידע – עלינו.

שלושה טיפים שיאפשרו לכם גם ליהנות מהשותף/פה שלכם, שאתם אוהבים, וגם לתבל את העניינים בחדר המיטות: לפניכם.

הכי חשוב בעינינו: בואו לא נשתגע

אתם מתכננים לשנות שינוי של 180 מעלות? להביא שוט מנוצה לחדר השינה ולהשתמש במילים שעוד לא השתמשתם בהם בזוגיות שלכם? לאט לכם, חברים יקרים. כשאנחנו עושים שינויים על מנת לתבל את הסקס, אנחנו קודם כל נשענים על מה שכבר עובד. מבחינה מחקרית, אם כל אחד מכם מוכן לוותר על המוכר והאהוב בחדר השינה כהרף עין, אתם עלולים לאבד יותר מאשר הרווחתם. על כן הטיפ מספר אחת שלנו לתיבול בחדר שינה הוא לא לשפוך את התינוק ביחד עם המים – לרענן את מה שקצת נרדם ביניכם, אבל לא לוותר על אותו קשר אינטימי רב שנים, על זה שהיא סומכת עליך שאתה יודע מה עושה לה את זה, על זה שהוא יודע מה הוא יכול לבקש ממך ומתי תעשי את זה בשבילו – על זה, תשמרו כמו על אוצר אמיתי.

דברו על זה, בפתיחות חדשה

גם אם קצת נרדמנו בחדר המיטות, אני יכולה להבטיח לכם שכל אחד בתוך תוכו, הוא חי מאוד בעניין חיי המין שלו, הרצונות, הצרכים והפנטזיות. אתם לא חייבים לפתוח הכל – אבל אתם כן יכולים לגשש בזהירות מסביב לעולם הפנימי של כל אחד מכם ולבדוק מה מתוך אותן פנטזיות חבויות, אתם יכולים לשתף ולהרחיב את העולם הבטוח שלכם. הנה כמה כללים לשיח שייקח אתכם לדור הבא של הסקס ביניכם:

הקשבה אמתית: אחד מדבר, השני מסתכל לו ישר בעיניים, ולא מדבר עד שהגיע זמנו.

לוותר על ביקורת: נשמע לכם חדש מידי, מוזר, מגוחך? תשמרו את הדעה הזו לעצמכם.

תתלהבו ביחד עם בן/בת הזוג שלכם במידת האפשר: אוזניים של ארנב עושות לו את זה? בא לה שתנסה
לטפוח לה על הטוסיק בקלילות? תחשבו על זה: אתם ביחד כבר המון זמן ועכשיו, לראשונה, צללתם אל תוך העולם הפנימי האמתי של בן/בת הזוג שלכם. אולי זה היה קצת מדאיג לשתף, אולי זה דרש אומץ. אז תזרמו עם האהוב/ה שלכם, ותראו איך אתם יכולים להכניס את הבקשה שלה לשגרת חדר המיטות שלכם.

הציבו גבולות ברורים: על אף שהעיקרון הזה מופיע אחרון ברשימה שלנו, הוא כנראה העיקרון הבסיסי לפתיחות וגילויים חדשים בחדר המיטות. אם יש לכם גבולות – אין לעבור אותם. אם בן הזוג שלכם מתגלה כהרפתקן מרחיק לכת, אתם מוזמנים לקבוע גם מילת ביטחון, משהו פשוט שכשאחד מכם שומע אותו במהלך הסקס – אתם מפסיקים את הכל, באותו הרגע.

אל תפחדו להתנסות

כשאתם פותחים את האוזניים והלב להתנסויות חדשות, מחפשים להגשים את הפנטזיה של בן/בת הזוג (כל אחד, לפי התור) ומתבלים את הסקס שלכם – הכל הולך, כל זמן שזה בהסכמה.

אתם יכולים לנסות תנוחות חדשות, אתם יכולים לנסות עקרונות חדשים בחדר המיטות (כמו ללחוש לה גסויות לאוזן, לטפטף עליו שעווה בוערת – מה שעובד מבחינתכם).

אתם גם יכולים להשתמש בעזרים, ויש כל כך הרבה מאלה שרק מחכים שתגלו אותם. למעשה, קשה לטעות עם עזרים, כשאתם מנסים מספיק על מנת למצוא את אלה שמדברים אליכם. כמה עזרים מעניינים שאולי תרצו להכניס לחדר המיטות שלכם עשויים להיות:

אביזר ממשפחת הויברטורים: שנועד בעיקר לגירוי נרתיקי ו/או דגדגני עבור האישה (נודה ולא נבוש, יש זוגות בהם גם הגבר נהנה מהויברטור);

אביזרים ממשפחת טבעות הרטט: אביזר שמתלבש על הפין והופך אותו לצעצוע מין רוטט עם בליטה שנועדה בדיוק לדגדגן;

אביזרים ממשפחת הלבוש והאקססוריז: תחפושת מגניבה שתאפשר לכם להפליג לעולם חדש של דמיון, אביזר מלטף או מכאיב שייתן את האקסטרה משהו הזה שאולי התגעגעתם אליו, נעלי עקב ממש גבוהים שיהפכו אותה למיסטרס אמתית או סתם הג’ינס שאת אוהבת שמזכיר לך את איך שהוא ניראה בפעם הראשונה שהתראיתם – הכל הולך, כל זמן שאתם שומרים על הגבולות של שניכם ביחד.

מתבלים ונזכרים

אנחנו מסיימים את המאמר החריף חמוץ מתוק הזה עם תזכורת: יש משהו מהמם בסקס בין בני זוג שכבר יש להם היסטוריה משותפת. זה באיך שאתם זזים, זה באיך שאתם מכירים את הגוף של האהוב/ה שלכם. זה באיך שאתם רגילים, ויש בזה משהו נעים כל כך. התיבול לא נועד להפוך את האינטימיות שלכם, המופלאה, שהביאה אתכם עד הלום, למשהו אחר לגמרי – בדיוק כמו תבלין באוכל, הוא רק נותן את הפאנץ’. אז אל תשכחו את האהבה שחיברה אתכם, את הלידה של כל אחד מהילדים המשותפים ואת הרגעים הגבוהים והנמוכים בהם הייתם שם אחד עבור השני. את התבלינים, הוסיפו מעל לכל זה, תוך כדי המבט שלכם, המקום הבטוח שלכם וההרגלים האהובים שלכם, והחליפו רק את מה שפחות עובד על מנת לשפר את המצב, בלי לפגוע, במה שכן עובד. זכרו: יש לכם את כל הזמן שבעולם.

מוזמנים לחקור על צעצועי מין בחנות של ויטוס >>