< חזרה לכל הכתבות

איך לעשות סקס גם כשהילדים נמצאים בבית?

מאת אורלי בויום

מלחמה, קורונה, סגר ואטוטו החופש הגדול והנה אנחנו תקועים 24/7 עם הילדים בבית כשסף העצבים והכלים בכיור עולים על גדותיהם וכל מה שבא לנו זה לקיים יחסי מין עם שאהבה נפשנו ולפרוק עצמנו מכל המציאות הזו. אז איך בכל זאת עושים סקס גם בזמנים קשים שכאלה כשהילדים תקועים איתנו בבית? תקראו ותקבלו כמה טיפים נכונים לסקס הבא שלכם.

השנה האחרונה הייתה המאתגרת ביותר מבחינת המיניות וחיי הסקס שלנו. ממגפת הקורונה ועד למצב הביטחוני של השבועות האחרונים, אנחנו מתוחים, חסרי אונים ותקועים בכור ההיתוך הביתי שלנו בסגר וביחד עם הילדים. התשוקה והאינטימיות נמצאות בחרדת נטישה, אנחנו מותשים מלשרת אותם והסקס נראה רחוק מתמיד ממש כמו שלום במזרח התיכון. אז איך בכל זאת ולמרות הכל מתקלטים בין הילדים לסקס ואיך נשדרג את חיי המין שלנו גם בתקופה שכזו שאנחנו תקועים איתם בבית נון – סטופ?

לשנות את ה-Mood

אנחנו כל הזמן על הרגליים, מתרוצצים ממשימה למשימה, מתקלטים בין הכנת ארוחות, כלים, מקלחות וכשהצווחנים הקטנים/גדולים כבר הולכים לישון הדבר שהכי בא לנו זה להיקבר בכרית עד הבוקר, כי אחרי יום שכזה למי בכלל יש כוח לסקס. אז איך מתגברים על זה? כצעד ראשון אתם חייבים פשוט לשנות את ה-Mood שלכם ובשום מצב לא לשכב כי ברגע שאתם במאונך באה מנוחה ליגע וסופו של סקס. הניחו את טרדות היום והעייפות בצד, עמעמו את אורות החדר ונסו ליצור אווירה מחודשת ורעננה כשברקע מתנגנת מוזיקה שמעוררת אתכם וכן, מפיגה את רעשי הרקע שמעבר לחדר. בשלב הבא, הכניסו עצמכם לתך הסיטואציה גם אם בתחילה זה מעט מלאכותי והכרית קורצת לכם לישון, תזכרו שעם האוכל בא התיאבון!

מפתח הוא המפתח להכל

נעילת החדר היא אולי הדבר הקריטי ביותר שהרי אף הורה לא ממש רוצה שהילד יפתח את הדלת בדיוק בעת קיום יחסי המין כשאמא שואגת מעונג. תנעלו את החדר ותוודאו כמה וכמה פעמים שהיא נעולה היטב, ואז, אחרי שמבצרכם בטוח, אתם יכולים לצלול לאירוטיקה שלכם בביטחה. בנוסף, כדאי שתשמרו על ווליום נמוך, לא חייבים לצעוק מעונג וגם אם כן אז תמצאו דרכים לחסימת הפה, אפקט שעשוי להגביר את ההנאה.

דווקא האסור והמסוכן הוא המדליק

המתח הזה של קיום יחסי מין בשעה שהילדים בבית, החשש שנתפס על חם, דווקא המחשבות האלה עשויות להגביר את החשק המיני אם רק נעשה סוויץ’ בראש.

הרי למי מאיתנו אין את הפנטזיה הזו לשכב דווקא במקומות אסורים – בשירותים של המטוס, ברכבת או בחוף הים? אפשר בקלות ובכייף לנצל את הסיטואציה הזו שכולם תקועים בבית ולהיסגר בחדר ממש כמו שני “פוחזים” קטנים שננעלו במקום אסור וחייבים לעשות סקס ב”שו..שו” כדי לא להיתפס. תוכלו לשדרג את הסיטואציה במשחקי תפקידים כמו למשל זוג נוסעים שזה הרגע נפגשו ברכבת והמשיכה העזה ביניהם הובילה אותם למקלט נטוש שבסמוך לתחנה. ככל שתהיו יותר קריאייטיבים בסיפורים שבראש ככה הסקס יתעצם.

פלירט לאורך כל היום

האינטימיות שלכם מתחילה עוד הרבה לפני קיום יחסי המין. הקפידו לגעת זה בזו משך כל היום, להגניב מבטים ומחמאות ולייצר קרבה מנטלית שתלך ותתעצם עד לחדר המיטות. וכמובן ולא פחות חשוב, להתנשק בחטף ולשמור על קרבה פיזית גם ליד הילדים כי אין מה לעשות, מגע הוא כמו דלק לנשמה וגם הילדים סופגים את זה. הנשיקות ההתגופפות והפלירט יטעינו בכם אנרגיה מינית שתתפרץ ביניכם מאחורי הדלת הנעולה.

לשחד את הילדים

כדי לעשות סקס כשהילדים בבית, אתם צרכים לגרום להם להיות עסוקים או לשחד אותם כדי שיהיו עסוקים ולזלוג פנימה לחדר השינה או למקלחת או לכל חדר שרק תרצו. תוכלו למשל לבחור סרט שהם אוהבים ולדאוג שהוא יהיה ארוך, מרתק וישאב אותם פנימה ורצוי גם להפניק עם צ’ופרים מסביב כדי לייצר עבורם את הסביבה המושלמת ושלא תשמעו איזה זעקת ‘אמא’ בזמן האקט.

קוויקי זו לא קללה

לא כל סשן חייב להיות ארוך ומושקע עם משחק מקדים וגמירה. תלמדו לעשות ולהנות גם מקוויקי של כמה דקות, מסקס חפוז וייצרי ומספק מיידית שמאפשר לכם אפילו להישאר לבושים, ממש כמו סצנת פורנו חושנית.

גמישות מחשבתית

תהיו מוכנים להתגמש בהתאם לתנאים שמתפתחים במשך היום. תחיו את השטח ככה שאם לפתע הילדים נרדמו, צופים בטלוויזיה, עסוקים בפלייסטיישן, נצלו את המומנטום ותעשו את זה. באמבטיה, בשירותים, בחדר השינה, איפה שהשטח פנוי ונטול צאצאים מכל סיבה שהיא ולפרק זמן סביר, אתם שם במלוא אונכם ותשוקתכם.

מפתח לחדר, שוחד, זרימה מחשבתית, קוויקי, ווליום נמוך, פלירטים ויצירתיות, לא משנה באיזה טיפ תבחרו, העיקר שתצליחו לשלב בין הילדים לחיי הסקס שלכם כדי שהתשוקה תמשיך ותבער במלוא עוצמתה. אם תצליחו תוכלו גם לשלב אביזרי מין כמו ויברטור או טבעות רטט שיוכלו להעשיר את הרגעים.