< חזרה לכל הכתבות

הייחודיות של ויברטור יניקה

מאת Nirit

אם יש מוצר שאת לא רוצה לוותר עליו הוא ויברטור יניקה. לא משנה אם את נחשפת לעולם אביזרי המין לראשונה, רוצה לגוון ולהתנסות, לחוות חוויות חדשות, מענגות ומרגשות או מכילה היטב כבר מה את אוהבת אך רוצה להתנסות בדברים חדשים הרי שוויברטור יניקה יהיה הדבר שתרצי להזמין. מכשיר נהדר המספקת חוויה מרגשת, על חושית, מענגת במיוחד, יכול להיות בן הזוג שלך לכל נשף ובמקום מקום. ויברטור יניקה משדרג משמעותית את העולם שאנו מכירים על וויברטורים רגילים.

האבולוציה של הוויברטורים ומדוע ויברטור יניקה נחשב למוצלח כל כך?

לאורך שנים רבות אנשים עשו שינוי באביזרים שונים כתוספת לחוויה המינית שלהם, כדי לענג את עצמם או כדי לשפר את האקט המיני הזוגי ולהגביר את העוצמה והתשוקה בחדר המיטות. כאמור לאורך שנים רבים נשים עושות שימוש בוויברטורים מסוגים שונים. בשנת 1873 יצא לאור הוויברטור האלקטרו-מכני הראשון בארה”ב אולם בהתחלה אלה היו עשויים מחומרים לא אסתטיים ולא נעימים במיוחד ולא היו משוכללים כמו היום. אם ניתן לומר שוויברטור רוטט הוא שדרוג לדילדו הרי שוויברטור יניקה הוא שדרוג לוויברטור רוטט רגיל. הוא ממוקד יותר ועוצב במיוחד בשביל נשים אחרי מחקר והבנה של גוף האישה והנאת האישה.

ויברטור יניקה יגיע עם ראש אליפטי בדרך כלל כאשר בחלקו העליון תהיה פיית יניקה. יש להניח את הפיה על אזור הדגדגן וכאשר תפעילו את הוויברטור הוא יבצע יניקה ורטט בעוצמות שונות (תוכלו לבחור את העוצמה) בכדי לספק לכן תחושת עונג וסיפוק. נשים רבות מציינות כי מדובר באביזר המין הפופולרי ביותר שלהן וגם הנעים והמספק ביותר מבחינתן. בנוסף הוא קטן וקומפקטי כך שקל לשים אותו בתיק ולא להגביל את השימוש בו לבית בלבד.

ויברטור יניקה של VITOS:

אנו בVITOS מכירים בחשיבות של מוצרים איכותיים, העשויים מסיליקון רפואי, בעליי טכנולוגיה מתקדמת ונעימים לשימוש. אחד המוצרים הפופולריים של VITOS הוא ויברטור יניקה ואנו מציעים לכן מספר דגמים. החל מויברטור יניקה מדגם HUMMINGBIRD קומפקטי מאוד, מתאים לזוגות ויחידים, כולל 3 ועצמות רטט ו7 מקבצים שונים. לצד ויברטור זה אנו מציעים גם את Majestic Duo הוויברטור הדואלי המיוחד המתאים לגירוי פנימי וחיצוני כאחד, בעל 8 מצבי רטט לגירוי פנימי ו10 מצבי יניקה לגירוי חיצוני. המאפשר ליהנות מחוויה המשלבת בין יניקה וחדירה בו זמנית. כל שנותר לך הוא לבחור את הוויברטור המועדף עלייך.

מוזמנים לגלות עוד צעצועי מין חדשים כמו טבעות רטט, פלאג אנאלי ועוד.