< חזרה לכל הכתבות

ויברטור מומלץ

מאת VITOS

ויברטור מומלץ – כי מגיע לך ליהנות מכל רגע

 

את מרגישה שחיי המין שלך לא מספקים במיוחד. אין לך מישהו קבוע כרגע ולא מתחשק לך להחליף פרטנרים, או שבן הזוג שלך פשוט טרוד בעבודה. אנחנו מבינים אותך.

בשביל הסיפוק במצבים האלו את צריכה ויברטור שיתאים לך מינית ויענג אותך בצורות שלא חשבת שקיימות. אבל איזה ויברטור מומלץ לרכוש? איזה ויברטור מומלץ להשתמש שכן יספק אותך?

אנחנו ב- ®VITOS דואגים לסיפוק שלך. יש לנו בשבילך כמה עצות עבור ויברטור מומלץ כדי שתוכלי להתאים לעצמך בדיוק את הויברטור המתאים לך.

ויברטור צריך לגעת לך בנקודות הרגישות

 

את מכירה את עצמך הכי טוב, ולכן חשוב שתדעי איך את אוהבת את המגע. לויברטור יש כמה סוגים: ויברטור לגירוי פנימי, ויברטור לגירוי חיצוני וויברטור לגירוי משולב (גם פנימי וגם חיצוני).

ויברטור לגירוי פנימי יכול להגיע במגוון צורות, החל ויברטורים ריאליסטיים יותר ועד לויברטורים אבסטרקטים יותר (כמו ה-Magic Egg שלנו). המטרה של הויברטור לגירוי פנימי היא לגרות את חלקו הפנימי של הדגדגן ואת נקודת הג’י לאורגזמה עמוקה ומתמשכת.

וויברטור לגירוי חיצוני נועד לגרות את חלקו החיצוני של הדגדגן ואת השפתיים החיצוניות. הוא יכול להגיע במגוון רב של צורות ושלל סוגי גירוי שונים.

ישנם ויברטורים “קלאסיים” כמו ויברטור השרביט (וונד) שעיצובו ושלל המצבים שלו מאפשרים שליטה מלאה על מיקום ועוצמת הגירוי. בנוסף, ויברטור השרביט מעולה למי שעד היום לא הצליחה לחוות אורגזמה, לשימוש בזמן האקט המיני ואפילו עושה מסאז’ מדהים.

בשנים האחרונות הגיעה אלינו מתנה משמיים והיא ויברטורים המשלבים רטט ויניקה. ויברטורים יונקים אלו מושלמים לגירוי החלק החיצוני של הדגדגן (אך מרגישים מדהים על כל נקודת גירוי שעושה לכן את זה) ומביאים אותך לאורגזמה מיוחדת במינה, כזאת שעדיין לא חווית.

בואי לגלות על מה כל ה-HYPE

Hummingbird

גלו עוד

ויברטור משולב משלב גירוי פנימי וגירוי חיצוני הניתנים להפעלה במקביל.

בשביל הרבה נשים, השילוב בין הגירוי החיצוני לגירוי הפנימי הוא המפתח לאורגזמה משולבת הנחשקת כל כך.

הוויברטור המשולב מורכב משני חלקים, הזרוע הפנימית, לעיתים בעלת עיקול, שנועד לגירוי פנימי של החלק העליון של הנרתיק, לאורך אזור נקודת הג’י והזרוע החיצונית הקטנה יותר, המיועדת לגירוי חלקו החיצוני של הדגדגן באמצעות רטט או יניקה.

 

 

Majestic Duo

גלו עוד

ויברטור מומלץ – בהתאמה אישית

 

כעת כאשר את יודעת אילו סוגים שונים קיימים בעולם המדהים של ויברטורים אלו ואחרים, עלייך רק לבחור.
ויברטור לגירוי פנימי, חיצוני ומשולב. בסופו של דבר את רוצה לרכוש ויברטור שיספק אותך ויגרום לך לעונג במשך כל ימות השנה. ויברטור שתהיי מרוצה ממנו גם בשימוש זוגי עם בן/בת הזוג וגם בזמן שלך עם עצמך.

בואי למצוא את הוויברטור המתאים לך, ולגלות עולם חדש של תחושות, גירויים וריגושים.