< חזרה לכל הכתבות

על פחדים ואביזרי מין בזוגיות

מאת Nirit

מדוע זוגות רבים חוששים מצירוף של אביזרי מין למיטה?

אביזרי מין נחשבים לחלק מהאנשים כטאבו בזוגיות וזוגות רבים חוששים להכניס אביזרי מין למיטה. נוצרה סטיגמה שלילית לאביזרי מין, הם נתפסים בחברה בתור “צעצועים אסורים”, הנחשבים כסוד שצריך לשמור במקום הכי חשוך ועמוק בארון הבגדים. אנחנו כאן כדי לנפץ את המיתוס ולגרום לכם לא לפחד מהפחד, לחקור, להוסיף, לבדוק ולצרף אביזרי מין לזוגיות שלכם בחדר המיטות.

אביזרי מין לגברים

אביזרי מין לא נועדו רק נשים. ישנן אביזרים המיועדים לגברים כמו טבעות רטט שניתן להלביש על איבר המין הגברי. טבעת רטט מסוג Bat Ring & R תגרם לשני הצדדים לעוף מירוב עוצמות של עונג. יש לה מספר מצבי רטט, היא נשלטת בשלט מרחוק, עשויה מסיליקון רפואי, קומפקטית ולא מרעישה. אחד היתרונות הבולטים שלה הוא השילוב של הגברת תחושת העונג אצל האישה בגירוי חיצוני, דגדגני בזמן החדירה וחיזוק הזקפה של הגבר. כאשר הטבעת מולבשת היא מאפשרת לזקפה להישאר חזקה ועמידה לאורך זמן.

 

Bat Ring & R

גלו עוד
טבעות רטט

לא לפחד כלל  – אביזרי מין אנאליים

אזור הדמדומים של העונג נמצא במשחקים של אביזרי מין אנאליים. שם יש לגשת בעדינות וברגישות ללא קשר למין ומגדר. מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בשימוש באביזרי מין אנאליים. אביזרי מין אנאליים נועדו לענג בנקודות שונות ומגוונות בהתאם לסוג האביזר. המלצה למתחילים: פלאג אנאליSapphire  יש במידות שונות ומומלץ להתחיל במידה הקטנה. הוא יפה, נעים ומאפשר לקבל עונג בפי הטבעת. רצוי להשתמש בחומר סיכוך לחדירה חלקה יותר ונעימה יותר. הפלאג מרחיב את האזור לאט ובזהירות. יכול לשמש כהכנה לחדירה אנאלית ללא אביזרים. גלו חוויה חדשה בעזרתו גם בזמן חדירה וגינלית, הוא לוחץ על פתח הנרתיק – מה שיכול להעניק תחושה של צרות ועונג נוסף לשני הצדדים בזמן החדירה. באופן כללי, פלאג אנאלי מוסיף מלא ג’וס ויכול לגלות עולמות חדשים של חוויות עונג מטורפות.

אביזרי מין ומשחקים לזוגות עם שליטה מרחוק

לחובבי הרפתקאות ישנם אביזרי מין מדהימים המאפשרים משחקי שליטה מרחוק, כמו ה – Magic Eggויברטור פנימי בצורת ביצה קסומה בעיצוב יפיפייה. קטן ודיסקרטי. Magic Egg נועדה לחקור גירויים פנימיים בנרתיק, אחד היתרונות הבולטים בשימוש של ה – Magic Egg הוא חיזוק שרירי רצפת האגן בעזרת כיווץ ושחרור, מה שמוביל למולטי אורגזמה נשית – הגברת תחושת האורגזמה, העצמה שלה, הארכת משך הזמן של האורגזמה ופיזור האנרגיה האורגזמית בשאר חלקי הגוף. ניתן לשימוש ב –  Magic Egg לגירוי חיצוני ממוקד באזור הדגדגן, מסביב למעטפת העליונה שלו והשפתיים החיצוניות. אפשרי לעצמך לשחרר שליטה, לשכב על המיטה ולהתמסר לגלי הרטט לעבור בכל חלקי גופך. בכל נשימה, כל תא ותא בגוף שלך הופך למוליך חשמלי של רטט אורגזמי. הדייט המשולש עם וה – Magic Egg הולך להיות קסום ורוטט במיוחד.

לעורר את התשוקה מחדש עם אביזרי מין לזוגות

לא פשוט לשחרר את תחושת השליטה בזמן מיניות ולצרף אביזר לא מוכר למיטה. הסקרנות יכולה להוביל את מערכת היחסים לעולמות חדשים ומרתקים של עונג. הוספה של אביזרי מין יכולה להעשיר את החוויה המינית הזוגית, לפתח את הקשר הזוגי, לעורר את התשובה מחדש ולאפשר לבני הזוג לחקור נקודות עונג חדשות בכל הגוף. הולך להיות לוהט במיוחד!

Magic Egg

גלו עוד
ויברטור