< חזרה לכל הכתבות

הגיע הזמן להוציא את הויברטור מהארון

מאת Nirit

לשיאים חדשים של עונג

וויברטורים קיבלו תפקיד משמעותי בחיי המין שלנו, הם שותפים לעונג ברגעים הכי אינטימיים שלך עם עצמך. הויברטור מאפשר לך שער לחיבור לגוף, לחקירה של נקודות עונג חדשות, להכיר את עצמך ולקבל חוויות אורגזמיות עוצמתיות המובילות לשיאים חדשים. לכן, הגיע הזמן להוציא את הויברטור מהארון.

ההבדל בין עינוג עצמי לאוננות

קיים הבדל בין אקט של עינוג עצמי לבין אוננות והוא נמצא בפרטים הקטנים. לאונונות מטרה אחת ברורה – להגיע לפורקן. לקבל אורגזמה ולספק את הצורך המיני כאן ועכשיו. לעינוג עצמי אין מטרה, האקט עצמו ממש מזכיר בהוויה שלו טקס מיוחד, אינטימי, אישי המאפשר היכרות מחדש עם הגוף שלך. חקירה אינסופית של נקודות עונג וחוויות אורגזמיות שישלחו אותך לגלקסיות רחוקות.

וויברטורים למתחילים ומתחילות

למתחילות המעוניינות לחקור את עולם העינוג העצמי ה – Wearable Wonder הוא הויברטור המושלם!
הוא שייך למשפחת הוויברטורים הנלבשים וניתן לקבל ממני גירוי פנימי וגירוי חיצוני. השער שלך לגילוי נקודות עונג מרתקות ושכרון חושים של שרשרת אורגזמות מקבילות. הוא קטן, שקט ושובב. עשוי מסיליקון רפואי ויש לו מגוון מצבים. העמידות במים מאפשרת שימוש בכל מקום ובכל מצב מה שיכול להגביר את הקינקיות ולהוסיף מלא תשוקה בזוגיות. את יכולה לשחק איתו לבד ולשלוט על 7 מצבי רטט שונים, או לאפשר לעצמך להתמסר לשליטה ע”י הפרטנר/ית שלך.

וויברטורים המאפשרים ליהנות מכל העולמות

הויברטורים ממשפחת היניקה הם טרנדיים ונחשבים לכוכבים במיטה, אבל יש לנו בשבילך שחקן חדש, מאסטר שיכול לפתוח לך את שערי גן העדן לאורגזמות מרתקות. הכירי את ה – ויברטורMajestic Duo המשלב בין יניקה מרטיטה לחדירה עוצמתית. יש לך הזדמנות לפרוץ את גבולות העונג של היניקה. אורגזמת היניקה היא אורגזמה דגדגנית, העוצמות והרטט שניתן לקבל בה הן מופלאות, אך מגבילות לסביבה הדגדגן ולא מעבר לו. זו ההזדמנות שלך להכיר את הגוף שלך ולקבל חגיגה שלמה של אורגזמות. השילוב המרטיט של גירוי פנימי וחיצוני יגלה לך תחושות שלא הכרת.
Majestic Duo הוא ויברטור בעל 10 מצבי יניקה, 8 מצבי רטט ויכולות מטורפת לעונג שעוד לא הכרת.
העיצוב כל כך יפה, אלגנטי וחושני שרק מהמראה שלו ניתן לקבל רטטים בכל הגוף.

יש ויברטור ויש וויברטור

משחקי העונג והחקירה לא מסיימים באורגזמה. כשאת מגלה את הגוף שלך מחדש, את יוצאת למסע מסתורי ומלא בהפתעות. אבל יש ויברטור ויש וויברטור ואנחנו נשמח לשלוח אותך ישר אל כס המלכות האורגזמי – ויברטור The Queen’s Wand . השרביט המלכותי הראוי למלכות ומקבל מקום של כבוד בשידת הקסמים.
ההיסטוריה של משפחת הויברטורים השרביטים (וונד) החלה עם מכשירי העיסוי הרוטטים של ארה”ב בתחילת שנות ה – 90 כאשר נשים החלו להשתמש במכשירים האלה לעינוג עצמי וגילו אורגזמות עוצמתיות שלא מביישות רעידות אדמה של 7 בסולם ריכטר. החברות הבינו את הפוטנציאל ויצרו מתוך צורך משפחה חדשה של וויברטורים לעונג חיצוני דגדגני. הוונד העוצמתי החדש הוא באמת שייך למשפחת המלוכה הרוטטת. הוא כל כך חזק ועוצמתי, בעל עיצוב חדשני, מודרני עם זיכרון מצב וטכנולוגיה מתקדמת  המאפשרת 20 מקצבי רטט שונים. כן! קראתן נכון – 20 מקצבי רטט שונים. עם אפשרויות לכוונון העוצמות בכל מקצב במגוון של 8 עוצמות רטט שונות. הוא מעניק אורגזמות חיצוניות דגדגניות באופן שלא ניתן לחוות בשום אופן אחר. העיצוב המיוחד של The Queen’s Wand מאפשר הנאה מרבית ללא מאמץ מיותר.

כמו כל מוצרי הסיליקון של VITOS , גם The Queen’s Wand עשוי מסיליקון רפואי איכותי ונעים למגע, להנאה בראש שקט. זהירות! הוא ממכר. ההפתעה הגדולה ביותר היא שניתן לחקור איתו גם עונג גברי. נסי אותו עם בן זוגך, אפשרי לו להרגיש את הרטט בגזע הפין ומתחת לאשכים. תמצאו ביחד את המקצב והעוצמה הנכונים לכם. מעבר לזה, ממש נעים וכיף לחוות אותו ביחד כחלק מחקירה משותפת בה ניתן לעבור על כל ס”מ בגוף. והמסע לחקר העונג לא נשאר רק בדגדגן, ניתן לבדוק בזהירות רבה גם באזורים אחרים בגוף שיכולים להוות עונג חדש, מרתק, שונה, אינדיבידואלי לחלוטין. כל אחת בדרכה שלה, לבד או ביחד – ההנאה מובטחת!