< חזרה לכל הכתבות

7 סיבות לשלב ויברטור בחיי המין שלכם

מאת מורן לי קוגן - יועצת זוגית ומינית

בואו נדבר על המיניות שלכם. רק רגע לפני שאתם בורחים אל הכתבה הבאה אנחנו מבטיחים שכדאי לכם להישאר, אנחנו לא נושכים. רק בלילה, ובהסכמה.

אז אם נדבר לרגע ברצינות, איך הייתם מתארים את המיניות שלכם? על פני הסרגל שבו קצה אחד הוא הרצוי והקצה השני הוא המצוי – איפה הייתם מגדירים אותה? אם היינו נותנים לכם שרביט קסמים שבו אתם יכולים להגשים את ה”אני” המיני שלכם במלוא תפארתו, מה הייתם מבקשים?

הגיע הזמן לממש את הפוטנציאל המיני שלכם

אז נכון, אין לנו שרביט קסמים שכזה, כי הוא נמצא אצלכם. מימוש הפוטנציאל המיני הזוגי שלכם קשור אך ורק לשינוי תפיסתי אצלכם בראש. ברגע שאנחנו מצליחים להשתחרר מכל מיני אמונות מגבילות כגון: “דברים מיניים מידי לא עושים עם האמא של הילדים שלי”, “אם אני אהיה מינית מידי הוא לא יתפוס ממני אישה רצינית” ועוד שכאלה, אנחנו מצליחים להביא לידי ביטוי את מי שאנחנו באמת, ונחשו מה? זה גורם לצד השני רק להתמגנט אלינו יותר.

אנחנו יודעים שהשגרה מעט מאפילה על חיי המיניות, זה מעגל החיים של כל זוגיות. כאן נכנסת אפשרות הבחירה שלנו – האם אנחנו ממשיכים לתת לשגרה לתפוס אותנו בשתי ידיה ולגרור אותנו אל מרתפי השיממון חסרי התשוקה והלהט, או שאנחנו מחליטים לקחת את השליטה לידיים שלנו ולהפוך לאדוני התשוקה של עצמנו.

את התשוקה אפשר להחזיר בשלל דרכים – מסיבות קינקיות, סדנאות טנטרה, משחקי תפקידים, משחקי שליטה ועוד… אנחנו רוצים להתמקד על פן אחד שטורף את הקלפים ומחזיר את השליטה על התשוקה לידיים שלכם – צעצועים למבוגרים. ואם נהיה ספציפיים יותר, ויברטור על כל סוגיו.

ולפני שנתחיל בואו נעמיד דברים על דיוקם – ויברטור אינו תחליף לשום מגע מיני, הוא לא מחליף את הגבר ולא את האישה, הוא אינו פותר בעיות מיניות ואינו מחליף מגע מגע וחיבור מיני. לויברטור יש יכולות מופלאות להעניק לחיי המיניות שלכם שדרוג שאין כמותו.

 

אז עכשיו, תנו לנו לשתף אתכם ב-7 סיבות מענגות מדוע כדאי לכם לשלב ויברטור בחיי המיניות שלכם –

  1. מגלה עולם של אורגזמות חדשות שלא הכרתם

כאשר אנחנו מדברים על ויברטור, לרוב אנחנו נדבר על ויברטור לנשים, בין חיצוני או פנימי. אולם עולם הויברטורים כל כך רחב שהמגוון שלו עולה על כל דמיון והשימושים שלו מתפרסים לנשים וגברים כאחד.

כאשר אנחנו במגע מיני, בין אם במין “רגיל” ובין אם במין אוראלי יש איזשהו גבול לכמה סוגים של אורגזמות הגוף האנושי יכול לחוות. במילים אחרות, כאשר אנחנו משלבים ויברטור בחיי המיניות שלנו אנחנו מאפשרים לגוף שלנו לחוות אורגזמות מסוגים שונים, ממש ככה. האורגזמות השונות מושפעות מהיכולות של הויברטור ומהאנטומיה של כל אחת ואחד,  לכן אורגזמה שתקבלי מויברטור “יונק” עשויה להיות שונה מויברטור רוטט ושונה מויברטור משולב. אתם הופכים להיות ה”אליסה” בארץ הפלאות הכי צבעונית שתכירו.

  1. מחזיר את אלמנט המשחק אל המיניות.

מיניות אינה חייבת להיות כל כך רצינית כל הזמן. אחד הדברים הכי חשובים בחיי הזוגיות והמיניות שלנו הוא ההומור! כאשר אנחנו מאפשרים לעצמנו לשחק אנחנו מחזירים לזוגיות את השטותניקיות, את הקלילות, לפני הילדים והמשכנתא, וחוזרים להיות זוג צעיר שחוקר את המיניות שלו בלי הרבה דאגות על הראש. אז נכון הויברטור לא יחזיר את הגלגל אחורה, אבל כאשר אנחנו משחקים ומשלבים אלמנט משעשע, אנחנו מאפשרים לגוף להפריש הורמונים מסוימים שממש מרפאים אותנו, שמרגיעים את הגוף ועוזרים למתן את הקורטיזול (הורמון הסטרס) שמשפיע במידה רבה על המצב הבריאותי שלנו. לכן כאשר אנחנו משלבים ויברטור מבלי לקחת את עצמנו יותר מידי ברצינות, אנחנו באיזשהו מקום כן מחזירים את הגלגל אחורה, מבחינה פיזית, מנטלית ורגשית. אז למה להגביל את עצמכם כשעולם המיניות שלכם יכול להפוך למגרש המשחקים הכי מופלא שלכם?

  1. מקל על הגעה לסיפוק מיני תוך כדי יחסי מין

בואו נשים דברים על השולחן, אם נדבר פתוח, לא כל הנשים גומרות מסקס או ממין אוראלי. שוק נכון?? אז זהו שלא, זה נורמלי לחלוטין ואפילו די נפוץ. ויברטור איכותי ומדויק לאנטומיה של האישה יכול להועיל בהגעה לאורגזמה כאשר אתם יחד, מה שיכול להפתיע את שניכם ולגרום לכן\ם לרצות בסיטואציה הזאת שוב ושוב.

  1. כשמתעייפים יש חבר לעזרה

בואו נאמר את האמת, מבלי להתייפייף… לפעמים סקס זה מעייף! מין אוראלי יכול לקחת לא מעט זמן ואין בזה שום דבר בעייתי או לא תקין, זו פשוט המציאות. יש כאלו שגומרות מהר יותר ויש כאלו לאט יותר ואין בעייתיות לא באלו ולא באלו. כאשר הקשר שלנו בריא ויש לנו תקשורת טובה אנחנו יכולים לבטא גם את הקשיים שלנו, כן אפילו באמצע אקט מיני. אם פתאום אתם מרגישים שהלסת מתחילה לכאוב או שהאצבעות מתחילות להתעייף, אתם יודעים שתמיד יש חבר לעת מצוא. חבר שאינו משמש כתחליף אלא הוא יותר כמו שחקן חיזוק, שלרוב נמצא יותר על הספסל (כלומר במגירה) ועולה למגרש כשהמאמנת מחליטה שצריך להגיע אל קו הסיום.

  1. מחזק את הקשר ביניכם

כאשר אתם מצליחים לתקשר את הצורך שלכם, אתם מחזקים את האמון שלכם זה בזה. אם אתם מצליחים לבוא ולהגיד – “ממי תוציא את החבר הסגול אני רוצה להרגיש את שניכם יחד” אתם מגיעים לרמה כל כך גבוהה של אמון וחוסר אגו שההשפעה שלו תגיע גם אל מחוץ לחדר המיטות. האינטימיות שלכם מרקיעה שחקים ואתם לא מרוכזים רק ב”ביצועים” ולהראות לצד השני כמה אתם תותחים במיטה אלא אתם מרוכזים בעונג, והעונג הוא המפתח לחיבור נקי, חסר אגו, חיבור שמגיע ממקום של הענקה ולא של ביצועים. בסופו של דבר אתם הופכים את הקשר שלכם לנקי יותר, למחובר יותר. אז להשתמש בויברטור בהחלט יכול להעמיק את הקשר שלכם. כאשר כל שמעניין אותך הוא לענג את בת הזוג שלך ולהביא אותה לגבהים חדשים שהיא לא הכירה מבלי לחשוב שזה מגיע על חשבונך, וליהנות מהשיאים של העונג המתפרץ שלה.

  1. מעלה את רמת החשק המיני

“מרעיבו שבע משביעו רעב”, מכירים את המשפט? יש משהו כל כך יפה בחשק מיני – הוא אינו מאגר שמתכלה או נגמר, הוא לא דלק במכונית. חשק מיני מושפע משלל דברים כאשר אחד מהם הוא מעניין ביותר – מחקרים מוכיחים שעל מנת לעורר חשק מיני אחד הדברים שכדאי לעשות הוא לענג את עצמנו, מעין התנעה שכזו. ככל שנהיה יותר במיניות ככה החשק המיני גובר. מיניות אינה חייבת תמיד לכלול עוד פרטנר, אנחנו יכולות ויכולים להיות במיניות עם עצמנו. על כן כאשר את בוחרת להביא את עצמך לסיפוק על ידי ויברטור את בעצם מעניקה לעצמך מנה גדושה של חשק מיני.

  1. הופך את המשחק המקדים למשמעותי

בעולם המודרני ישנה איזושהי סברה שיחסי מין הם רק חדירה. שהחדירה היא גולת הכותרת ויש לשים עליה את הדגש כאשר אנחנו נכנסים לתוך חיבור מיני. כאשר אצל נשים יש צורך במגע מיני שמקדים לחדירה, בין אם כדי להפעיל את בלוטת הברטולין ולגרום לסיכוך ובין אם צורך מנטאלי לחוש את החיבור ולא רק את ה”פמפום”. כאשר אנחנו שמים את הדגש דווקא על מה שקורה לפני החדירה אנחנו מעצימים את החיבור ביניכם והופכים את המשחק המקדים לשחקן ראשי. יודעים מה? אנחנו אפילו לא נקרא לזה משחק מקדים משום שהוא אינו מקדים שום דבר, הוא מהות בפני עצמו, נקרא לזה – שלב ההתענגות ההדדית. בשלב הזה אתם מנכיחים את עצמכם בחיבור המיני ושמים דגש בריא על העונג של שניכם. ויברטור הוא עזר מושלם כדי להביא לידי ביטוי את ה”אני” שלכם, האמתי בלי המסכות, זוג אנשים שבוחרים ברגע הזה להתפלש גוף בגוף ונפש בנפש.