< חזרה לכל הכתבות

מתכננים מין אנאלי בפעם הראשונה? מורה נבוכים לאורגזמה שעוד לא הזדמן לך לחוות!

מאת מרינה קיגל

נושא המין האנאלי בדרך כלל מאד מסעיר את הדמיון, במיוחד בהתבסס על הסיפורים של אלה שניסו. במאמר זה דאגנו לרכז את כל המידע בנוגע למין אנאלי בטוח ומהנה.

קודם כל נדבר על הטיפים הבסיסיים למין אנאלי מצוין, נכיר כמה טכניקות יעילות ונעימות. וכמובן, יש גם מדריך איך להתכונן למין אנאלי (מבחינת היגיינה וכד’). אבל, אם גם אחרי שקראת, את עדיין מרגישה שאת עוד לא מוכנה לנסות, אל תתני לאף אחד לנסות לשכנע אותך. רק כשאת מוכנה.

מין אנאלי – יתרונות

זה קינקי אבל במידה. עבור אנשים רבים מין אנאלי נחשב לסוג של טאבו ובסופו של דבר כולנו רוצים לשבור טאבו לפחות פעם-פעמיים בחיים.

זה סוג אחר של אורגזמה, לעתים קרובות הרבה יותר אינטנסיבית. הסיבה הזו היא אולי החשובה ביותר מכולן.

מין אנאלי – חסרונות

זה דורש הכנה מראש ולא יכול להיות ספונטני, במיוחד כשמדובר בפעם הראשונה. בעוד כמה פסקאות נדבר על זה, אל דאגה.

זה לגמרי עניין של העדפה – לא חייבים לאהוב מין אנאלי. אם ניסית ולא אהבת, זה בסדר גמור. אין צורך להילחץ, בסופו של דבר יחסי מין זה משהו מאד אישי.

רגע, בכלל בא לך מין אנאלי?

הלוואי ולא הייתי צריכה לכתוב זאת, אבל כשמדברים על יחסי מין ובמיוחד על מין אנאלי, חשוב מאד לוודא שאין כאן איזה גורם של ריצוי. כשצד אחד מסכים לנסות רק כי הוא רוצה לָרָצות את הצד השני.

אז לא, אין בזה שום צורך. אפשר לנסות להתחיל בהדרגה, למשל מאצבע, לשון או פלאג אנאלי קטן. וגם אם ניסית ואהבת, זה עדיין לא אומר שהסכמת למין אנאלי עם חדירה מלאה / חלקית.

מצבים בריאותיים בהם לא מומלץ לנסות מין אנאלי

  • כשהיציאות לא סדירות, יש התקף מעי רגיז או מחלת קרוהן
  • אם סובלים מטחורים (קודם תנו לאזור להחלים)
  • אם יש התפרצות הרפס (זה עלול להיות מדבק)

זמן אופטימלי לאנאלי

הזמן הכי טוב – אחרי יציאת מעיים. זה משהו שדי קל לדעת אם מדובר ביציאות סדירות. כדי להקפיד על הסדירות, מומלץ מאד לאכול באפן קבוע סיבים תזונתיים ולשתות הרבה מים.

ההיגיון מאחורי ההיגיינה

הקטע הכי לא סקסי בטקסט, אבל כנראה הכי חשוב (במיוחד כי הוא גם אמור להרגיע).

אחרי שדיברנו על ענייני היציאות, נדבר על הניקיון. מקלחת יסודית ומרגיעה זו דרך להבטיח לא רק ניקיון, אלא גם הרפיית שרירים באזור.

חוק החוקן – לא חייבים, אבל אם זה מרגיע, אז אפשר. ממלאים חוקן קטן במים חמימים, מחדירים לפי הטבעת (אפשר ומומלץ למרוח קצת וזלין על הפיה) ולהשפריץ מים פנימה. עדיף, כמובן, לעשות זאת מעל האסלה.

כדי ליהנות מסקס לא חייבים גוף מושלם

זה לא בדיוק קשור להיגיינה, אבל בכל זאת. לא חייבים להלבין את האזור או להסיר ממנו את השיער. אל תתני לסטנדרטים של פורנו להרוס לך את העונג. אם בכל זאת החלטת להלבין את העור או להסיר את השיער – בדקי היטב שאלה שיטות שמתאימות לך ולא גורמות לך נזק גופני או נפשי.

למה חשוב להתאים חומר סיכה?

מין אנאלי שונה מאד ממין וגינאלי. קודם כל, מבנה השרירים שונה לחלוטין. שרירי פי הטבעת הם שרירים טבעתיים ולכן חייבים להכין אותם בהדרגה. כמו כן, בלוטת ברטולין שנמצאת בכניסה לנרתיק, מייצרת חומר סיכה טבעי, ככל שעולה רמת הגירוי המיני. ולא, חומר סיכה זה לא יספיק לפי הטבעת. גם הרוק לא.

חומר סיכה על בסיס מים – בטוח למין אנאלי, אך לא מושלם. הבעיה איתו שהוא מתייבש מהר מדי. ניתן להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בשילוב עם קונדום לטקס (סוגים אחרים של חומר סיכה עלולים לפגוע בשלמותו). היתרון של חומר סיכה על בסיס מים – קל מאד לשטוף אותו.

חומר סיכה על בסיס סיליקון – הכי מומלץ, מתאים גם לקונדום לטקס, לא מתייבש מהר, מרגיש משיי ונעים.

חומר סיכה על בסיס שמן – חלק מאד ונעים יותר מחומר סיכה על בסיס מים. מחזיק מעמד הרבה זמן ולכן מושלם למין אנאלי. עם זאת – כמעט בלתי אפשרי לשטוף אותו מהמצעים ועוד יותר חשוב – חומר סיכה על בסיס שמן יכול לפגוע בשלמות הקונדום

לפני שמאשרים גישה, פותחים את הפה ואת האוזניים

או במילים אחרות: אל תתביישי להגיד אם זה נעים, כואב, אם צריך להאט, להוציא החוצה באיטיות, להפסיק לזוז ואם אפשר להמשיך או צריך לעצור מיד. וכמובן, הצד השני חייב להיות קשוב מאד ולבצע.

תקשורת טובה בין הפרטנרים היא תנאי הכרחי למין אנאלי מספק ומענג עבור שני הצדדים.

כדי שלא יכאב

הגענו לחלק החשוב ביותר במדריך שלנו: איך להיזהר מהכאב? התשובה בגדול: להיות ברמת גירוי גבוהה ולהתחיל בהדרגה. בקיצור, קודם כל מתחרמנים, אבל ממש, ואז, כשמרגישים מוכנים, מנסים עם אצבע משומנת היטב בחומר סיכה. זה לא הזמן להתקמצן!

והנה, כאן מתחיל הקשב. קודם כל, עוד לפני החדירה, נסו ללטף עם האצבע את האזור מסביב לפי הטבעת, הוא מאד רגיש ותחושת הנעימות תעזור להשתחרר עוד יותר. שימו לב – לא עושים Double Dip. אין להחדיר אצבע לנרתיק אחרי שהתקרבה או חדרה לפי הטבעת.

אל תתנו לאצבע להחליק פנימה בהפתעה. כדאי לשאול קודם או להתריע ולוודא שהצד השני מוכן. ממשיכים להקשיב, אם יש לחץ, אי נעימות או כאב – מפסיקים מיד. אל תהססו להגיד אם כואב או לא נעים. כל המטרה היא – שיהיה נעים וכיפי.

אחרי חדירה של אצבע, אפשר לנסות למשוך אותה בחזרה. גם בצורה הדרגתית. ושוב להעמיק. ככל שהתרגלתם לתחושה, אפשר לנסות להחדיר שתי אצבעות. כמובן לא לשכוח חומר סיכה בשפע.

אל תנסו חומרים מאלחשים! זה לא רק עלול לפגוע בעונג אלא גם לגרום לנזקים.

זהו, מתחילים!

אחרי שלב האצבעות, אם החלטתם להמשיך מגיע שלב החדירה של איבר המין. מומלץ שהצד “החודר” יהיה בהתחלה על הגב, כדי לאפשר לצד השני לשלוט בקצב ועומק החדירה. שוב, המון חומר סיכה, גם על הפין וגם על פי הטבעת. תנוחת הרכיבה, מסתבר, כיפית גם כשמדובר במין אנאלי.

הדרגתיות והקשבה, חברים! הגעתם לחדירה מלאה? אפשר לנסות לעלות. ושוב לאפשר לפין לחדור לעומק. ושוב. הנה תראו, אתם עושים את זה!

שדרוגים להמשך הדרך

הו, יש המון כאלה! קודם כל, אפשר לנסות גם חדירה מאחור, שנהדרת אחרי שמתרגלים וסומכים אחד על השני. אפשר לשלב ויברטורים, טבעות רטט, פלאגים אנאליים ועוד אפשרויות כרוחב הדמיון והגמישות. הכי חשוב שתהנו!