< חזרה לכל הכתבות

כל הפחדים כולם: למה גברים רבים חוששים לשלב צעצועי מין בסקס זוגי ולמה אין צורך לפחד

מאת מרינה קיגל

שנת 2022 ואנחנו עדיין נאלצים להתמודד עם הסטיגמות לגבי גברים וצעצועי מין. האם זה שהיא קנתה לעצמה ויברטור אומר שהיא לא מסופקת על ידך? וכשהיא מציעה לך לגוון עם איזה משחק תפקידים שמערב אזיקים וכיסוי עיניים זה אומר שהיא משועממת במיטה? כל התשובות – במאמר שלפניכם

מי מפחד מיונק הדבש? ומארנב? וכמובן יש את אלה שמפחדים מפלאג אנאלי או דילדו. לפחד הגברי ממשפחת הרוטטים והחודרים יש יותר מהסבר אחד, אבל כל אחד מהם בסופו של דבר לא ממש רציונלי. שנברר למה?

הסיבה הראשונה: הבניה חברתית-מגדרית. כי במשך אלפי שנים היה מצופה מגבר לעשות הכל. גם לספק את בת הזוג שלו. בכל רגע נתון. ללא שום עזרה חיצונית. מן הסתם, כשיש ממך ציפיות כאלה (יש לומר לא מציאותיות כלל וכלל) אם היא מציעה לך לנסות סקס עם ארנב או טבעת רטט, אתה, מן הסתם תתנגד. כי מה זאת אומרת? שאני לא מסוגל?

תיכף נפריך את העניין, אבל עוד קודם, קבלו את הסיבה השנייה, הזויה עד כדי כך שאפילו לא ננסה למצוא הסברים שיפריכו אותה: מסתבר שעדיין יש גברים שבטוחים שאם נשים משתמשות בצעצועי מין, זה יגביר עד למקסימום את התיאבון המיני שלהן והן יהפכו לנימפומניות. באמת? הם בטח מאמינים גם בפיית שיניים.

תיאוריית הפיצה

כולנו אוהבים פיצה, נכון? הבצק הטעים עם הקראסט או בלי, תלוי מה שאתם מעדיפים, הרוטב האדום שמפזר עקצוצים של עונג על הלשון וכמובן הגבינה, ה-גבינה, הנמתחת, המבעבעת וטעימה ממש!

פיצה בלי תוספות זו פיצה נהדרת וכיפית. אבל מה אם נוסיף לה זיתים או פפרוני? יש אנשים שאוהבים את הפיצה שלהם עם פטריות או אנשובי ויש את הקינקים במיוחד ששמים על הפיצה שלהם אננס… בקיצור, כל תוספת משדרגת את הפיצה, נכון?

אז בדיוק כמו תוספת לפיצה, צעצועי מין נועדו כדי לשדרג את הסקס הזוגי שלכם. וכמו שאפשר להחליט על איזו תוספת נלך הפעם, בהחלט אפשר לציין שהם כאן גם כדי לגוון. מסכימים?

לגוון זה כיף

במיוחד כשמדובר בזוגיות ארוכה וכל אחד מבני הזוג יודע בדיוק איך ואיפה לגעת ומה לעשות. זה מדהים מצד אחד, אבל מצד שני, זה גם יכול לשעמם. לכן אפשר לגוון: לשנות תנוחה, לשנות מיקום וכמובן – להוסיף צעצוע. בזכות הצעצוע שניכם יכולים לחוות חווית חדשות, לגלות נקודות ארוגניות חדשות או רמות גירוי עוצמתיות שמזמן לא חוויתם.

בין אם בחרתם קשירות או ויברטור עם שלט רחוק, קיבלתם פתאום משחק חדש שאפשר להמציא לו כללים חדשים. תראו כמה זה מדהים וכמה זה מדליק אתכם! ומזה בטוח אין לכם למה לחשוש, נכון?

בואו ניישר קו

כל אדם נולד עם כמות מסוימת של אנרגיה מינית. יש אנשים שאוהבים לעשות סקס כל יום או כמה פעמים ביום ויש כאלה שמעדיפים לעשות זאת פעם בשבוע או אפילו פעם בחודש. צעצועי מין זו דרך נהדרת לגשר על פערי החשק בין בני הזוג, ומה קורה כשאחד מבני הזוג מתגרה מהר יותר מהשני וגם גומר מהר יותר? צעצועי מין יעזרו להוסיף עוד קצת לעונג, בלי שמישהו מכם ירגיש לא נעים שזה נגמר מהר מדי או דווקא נמשך יותר מדי זמן (תלוי את מי שואלים). בקיצור, גמרת לפניה? קח צעצוע ותגרום לה להרגיש מסופקת במאה אחוז. כי ככה זה כשיש ביניכם התחשבות ורגישות הדדית.

ואגב, “השלמת” העונג על ידי צעצוע מין לא מעידה על אימפוטנציה או שפיכה מוקדמת. כל אחד מאיתנו שונה ומיוחד, גם בכל הנוגע ליחסי מין. יש כאלה שגומרים מהר ויש כאלה שלוקח להם זמן. ולא, לא תמיד אמור לעמוד לך באופן אוטומטי כשאתם נכנסים למיטה, בדיוק כמו שאת לא אמורה להיות רטובה עם פטמות זקורות. הבנה הדדית ורגישות הם אלה שבונים אמון במערכת יחסים וגם בסקס, למקרה ושכחתם.

אבל למה רוב צעצועי המין מיועדים לנשים בלבד?

כן, התפיסה הזו מוכרת לנו היטב ותעשיית צעצועי המין והאתר שלנו בפרט מנסים לשנות את הגישה. תוכלו למצוא כאן לא מעט צעצועים שמתאימים לשני בני הזוג, בוודאי כשמדובר בניסיון לחקור את הגוף אחד של השנייה. את הוויברטור אפשר להצמיד גם לפטמות או אשכים, ופלאג אנאלי הוא בכלל צעצוע יוניסקס מושלם. קנו לכם שניים תואמים ותהנו. כמובן, יש גם צעצועי גברים כמו טבעת רטט או ויברטור אנאלי שמעוצב במיוחד כדי להגיע לבסיס בלוטת הערמונית (נקודת ה-G הגברית).

בשורה התחתונה, כדאי להתייחס לצעצוע מין כאל הצלע השלישית במיטה שלכם.

צעצועי מין לשיפור הביטחון העצמי

נשים אוהבות גברים שבטוחים בעצמם, בגבריות שלהם וגם מסוגלים להתחבר לצדדים אחרים שלהם. מותר לכם שיהיה לכם במגירה צעצוע מין משלכם. זה לא הופך אתכם לפחות גברים, להיפך – זה הופך אתכם לרגישים וקשובים יותר לבנות הזוג שלכם.