< חזרה לכל הכתבות

איזה אביזרי מין מומלצים למתחילים?

מאת מרינה קיגל

הוויברטור הראשון שלי: מדריך לאביזרי מין למתחילים

בחיים תמיד יש פעם ראשונה והפעם הראשונה הזו יכולה להיות קשורה גם לשימוש באביזרי מין. רוצה להתחיל להשתמש אבל אין לך מושג ממה להתחיל? במאמר שלפניך התייחסנו לנושא בצורה יסודית במיוחד

לא משנה כמה ניסיון יש לכן בסקס, חשוב מאד לזכור שכולנו פעם התחלנו ממשהו. בין אם אתן משתמשות באביזרי מין לצורך אוננות, כדי לפלפל מערכת יחסים זוגית או עוד לא יצא לכן לנסות אביזר מין, באמת אין שום סיבה להתבייש. להיפך, יש כמה וכמה אביזרי מין שיתאימו במיוחד למתחילות: עם הוראות הפעלה פשוטות, קלים לניקוי ויכולים לעזור לך לחקור את המיניות שלך לרוחבה ולעומקה. השאלה היא איך למצוא את האחד שיתאים לנו במיוחד.

השתכנעת? מתחילים!

זה נשמע אולי מפתיע, אבל השלב הראשון בתהליך הבחירה הוא בכלל חומר סיכה. יש טוענים שמדובר באביזר מין אולטימטיבי שיכול לשדרג כל חוויה מינית – בין אם מדובר בידיים, אצבעות, איברי גוף אחרים או צעצוע מין אחר.

ישנם סוגים שונים של חומרי סיכה: על בסיס מים, על בסיס שמן ועל בסיס סיליקון. החוויה עם כל אחד מהם יכולה להיות שונה. הסבר מפורט על חומרי סיכה אפשר לקרוא במאמר שלנו על ההכנות למין האנאלי.

אין צורך להמציא את הגלגל

בבחירת צעצוע מין ראשון, לא מומלץ להפליג במחוזות הפנטזיה אלא דווקא ללכת על בטוח. בטח יש סוג של תחושה או מגע האהובים עליך או גירוי של אזור מסוים בגוף והמטרה היא שהצעצוע החדש יעזור לך להעצים את התחושה.

אגב, אם אין לך העדפה, או עוד לא קיימת יחסי מין, זה בסדר גמור, צעצוע מין זו דרך מצוינת לחקור את המיניות שלך, אבל כדי להתמקד באזור מסוים, אפשר לנסות לחקור את הגוף שלכן עם האצבעות: בין אם מדובר בגירוי חיצוני, חדירה וגינאלית או חדירה אנאלית.

לפני שנעבור להצעות פרטניות, עוד דבר חשוב: אולי זה צריך להיות כבר לגמרי מובן מאליו, אבל אין שום צורך להרגיש אשמה בגלל עוררות מינית, רצון לקיים יחסי מין או לאונן. אין שום דבר פסול בשימוש בצעצוע מין. ההיפך הוא הנכון: שימוש בצעצועי מין זו דרך עוצמתית במיוחד להשתמש באנרגיה המינית שלך ולקחת את האחריות על העונג לידיים שלך.

עם זאת, גם היום יש לא מעט דעות קדומות וסטיגמות מופרכות על שימוש בצעצועי מין: למשל, חלק מהגברים מרגישים מאוימים מצעצועי מין (האמת, אין מה לחשוש, להיפך). עוד טענה מופרכת לחלוטין גורסת שצעצועי מין מורידים את סף הרגישות והגירוי או, יותר גרוע, אם מישהו משתמש בהם באופן קבוע, אותו אדם כבר לא ירצה סקס רגיל. כל זה פשוט לא נכון: צעצועי מין נועדו להגביר את העונג שלנו, נקודה.

אספנו עבורך כמה המלצות לצעצועי המין למי שרק מתחילה את דרכה בעולם הקסום והרוטט הזה. חילקנו אותם לקבוצות על פי סוגי הגירוי השונים:

גירוי חיצוני

הידעת שרק 20% מנשים מגיעות לאורגזמה רק באמצעות חדירה? כלומר, עבור 80% מהנשים גירוי דגדגני הוא פשוט הכרחי. הנה כמה דוגמאות לצעצועי מין שיתאימו למשימה:

השרביטים (The Wand)

משפחת המלוכה של הוויברטורים, שנקראים לפעמים גם “מעסים”, כי הם יכולים להתאים לא רק לגירוי חיצוני של שפות הנרתיק והדגדגן, אלא גם לשאר חלקי הגוף (לאו דווקא אזורים ארוגניים).

בדרך כלל לשרביטים יש הוראות שימוש מאד מפורטות, ניתן להפעיל אותם בקצב ומהירות שונה, לפעמים הם מגיעים עם תוספות שמאפשרות לא רק גירוי חיצוני, אלא גם גירוי פנימי.

באתר שלנו ניתן למצוא את V WAND העוצמתי, בעיצוב אלגנטי וחושני ומגע סיליקון משי. יש לו 25 מצבי רטט והוא מושלם גם למתחילות, גם לשימוש פרטי וגם לזוגות.

יש לנו גם את The Queen’s Wand, ומה שמדהים בו שיש לו יכולת לזכור את הקצב ואת העוצמה שעשו לך הכי טוב ולחזור אליהם גם בפעם הבאה. יש לו מעל 20 מקצבי רטט שונים, עיצוב מלכותי ממש ומגע קטיפתי.

“הקליעים” ו-“הטילים”

משפחת “הקומפקטיים”, ויברטורים קטנים וכיפיים, שאפשר לקחת אפילו בתיק איפור או תיק יד. הם קטנים וממוקדי מטרה. זו הסיבה שהם מתאימים גם למי שרק מתחילות את הדרך וגם לאלה שמכירות היטב את הגוף שלהן וצריכות לגשת ישירות לנקודה. מיועדים לגירוי חיצוני של שפתי הפות והדגדגן, נהדר לנסות אותם גם על פנים ירך או פנים היד ואפילו על הפטמות.

אפשר ללכת על Little Red Bullet, כשמו כן הוא, קליע אדום קטן, יש לו 18 מצבי רטט, והאורך שלו רק 8.8 ס”מ. נהדר להתנסות ראשונית וישמור לך אמונים לאורך הדרך.

ויש גם הקליע השחור, קטן גם הוא, מגיע עם שלט רחוק. למה? כי אפשר להכניס אותו לתחתונים ולהפעיל מבחוץ. מדהים לחלוטין.

הוורוד והחמוד, The Cute Pink One, נכנס בכף היד, ויש לו “כובעים” להחלפה שיכולים, בנוסף ל-7 מקצבי רטט ו-3 עוצמות, להפוך את חקר המיניות שלך למסיבה משכרת חושים. הכובעים הם בהחלט כיפיים, אבל גם בלעדיהם הוא פשוט נהדר.

ויש כמובן גם את Lil Bunny – עם שתי “אוזניים”. הוא רוטט ומגיע לדגדגן מהכיוונים השונים. ניתן למקד אותו על ראש הדגדגן ואפשר להפנות את האוזניים לשני צדי הדגדגן, שנקראים גם “רגליים”. בקיצור, אוזניים לרגליים וקדימה, כי יש לו לא פחות מ-12 מצבי רטט שונים. לא ידעת שלדגדגן יש גם רגליים? כאן אפשר לקרוא על כך בהרחבה.

משפחת היונקים

לא, אנחנו לא עברנו לנשיונל ג’יאוגרפיק, אנחנו מתכוונים לוויברטורים יונקים, אחד הפיתוחים החדשניים יחסית בקרב צעצועי מין. הוויברטורים היונקים מדמים מין אוראלי, הלשון והשפתיים על הדגדגן, תנועת היניקה. אז אם מין אוראלי זה משהו שעושה לך את זה – כדאי לבחור את יונק הדבש או את Mr. Wednesday החתיך, שיש לו גם ידית רוטטת. ואם קשה לך להחליט, רגע לפני שנעבור לדבר על אורגזמת חדירה, כדאי לשים לב גם ל-Majestic Duo, שיש לו שני ראשים – אחד יונק והשני רוטט וחודר.

בטבעת זו

אביזר מין ראשון מושלם יכול להיות גם טבעת שמלבישים על בסיס הפין במטרה להעצים את הזקפה ואת החוויה כולה. למשל, Bat Ring & R עם שלט רחוק, או טבעת סיליקון רגילה, אבל יעילה לא פחות. באתר שלנו יש עוד כמה דוגמאות לטבעות פין.

“הביצה שהתחפשה”

אחד מסוגי הוויברטורים שמתאימים לגירוי חיצוני וגם לגירוי פנימי. פשוט ממקמים את הביצה מבחוץ או מחדירים אותה פנימה. ויש גם כמה דגמים עם שלט רחוק שמשדרגים את החוויה.

למשל יש את Magic Egg. ויברטור דמוי ביצה. צורתו האובלית מגיעה לנקודות שהרבה פעמים נשארות מחוץ לתשומת לב בסקס זוגי או סולו ולכן מומלץ גם למי שרק בתחילת הגילויים וגם לאלה שמנוסות ומחפשות דרכים להעצים ולגוון. גם כי יש לו 7 מקצבי רטט ו-3 עוצמות.

והנה קלאסיקה – Bliss Balls, הביצים הסיניות, בנוסף לקטע המענג, זה גם מכשיר עוצמתי לחיזוק רצפת האגן, למשל, אחרי הלידה. שלט רחוק משדרג את החוויה ויש גם דגם עם כדורים נשלפים לשינויי משקל.

גירוי פנימי ועוד

גירוי פנימי יכול להיות דרך מצוינת לחקור את הגוף שלך ולחוות צורות חדשות של הנאה, כאשר הפוקוס הוא רק על החקירה וההנאה שלך. ישנם אזורים רגישים רבים בתוך הנרתיק שניתן לגרות באמצעות אצבעות ואביזרי מין.

אם ההעדפה שלך היא גירוי פנימי, מומלץ לבחור צעצוע מין ראשון שתוכנן במיוחד לגירוי פנימי. חפשי צעצועים בעלי צורה מעוקלת או זווית שיכולים לספק גירוי עוצמתי.

ניתן גם להשתמש בויברטור כדי להתנסות בסוגים שונים של תנועות או לחץ על דפנות הנרתיק. לדוגמא, ניתן לנסות ולהצמיד את הויברטור לדופן הקדמית של הנרתיק, או להזיזו בעדינות בין דפנות הנרתיק בתנועה קצבית. אנחנו ממליצים גם לשלב את שלל סוגי הרטט והעוצמות השונים של הויברטור, כדי לגלות מה עובד בשבילך.

 

ויברטור קלאסי ואהוב הוא ה-Double Trouble שמשלב חדירה עם גירוי חיצוני, אוזני הארנב שלו יכולות לענג את הדגדגן או את אזור הפירנאום. זהו גם ויברטור שבהחלט מתאים לחקר עצמי בכל שלב בחיים.

 

ויברטורים לגירוי פנימי מתאימים במיוחד לחקר האורגזמה הנשית, אך כמו בכל סוג של חקר מיני, חשוב להתקדם לאט ולהקשיב לגוף שלך. אל תפחדי לחקור ולהתנסות עם דברים חדשים. עם זמן וסבלנות, את יכולה לגלות רמות חדשות של הנאה ואינטימיות עם עצמך.

 

 

הכניסה האחורית

אזור פי הטבעת נחשב כאחד האזורים הרגישים בגוף, אבל איכשהו דבקו בו סטיגמות רבות. אם נקודת העונג שלך נמצאת בפי הטבעת, הנה רעיון לאביזר מין ראשון מושלם.

באט-פלאג שנראה לפעמים כמו תכשיט קטן ומגיע עם מעצור שמונע ממנו להישאב פנימה (תמיד כדאי לזכור, שריר פי הטבעת הוא טבעתי). אגב, חומר סיכה: קריטי במיוחד כשמדובר באביזרי מין אנאליים. יש להשתמש בו בשפע, למרוח גם את אזור פי הטבעת בחוץ וגם בפנים, וגם את הפלאג עצמו.

 

קשירות ועוד

מספרים שאחרי ש-“50 גוונים של אפור” יצא לאקרנים, כמות הזוגות שהגיעו למיון כדי להתלונן על טראומת סקס עלתה פלאים. אנשים ניסו לשחזר את מה שקרה בין גיבורי העלילה בתנאים של בית ובמקרים רבים לא קלטו שקצב ההתקדמות שלהם עם משחקי ה-BDSM צריך להיות איטי הרבה יותר.

וכן, גם כאן יש לנו הצעות לאביזרי מין למתחילים. למשל, סרט סאטן שחור, שמיועד יותר לשימוש סמלי, אבל מאד נעים למגע, נסו להעביר אותו על הגוף, על החזה, על הגב, על פני הישבן או החזה. ואפשר גם סט אזיקים, שיכולים תחילה להיות צמדים נפרדים, עד שמחברים ביניהם בשרשרת. סה”כ בקטגוריית הקשירות שלנו יש כמה וכמה אקסמפלרים מעניינים ומענגים במיוחד לאוהבי משחקי שליטה וסרטים רומנטיים.

**

אנחנו לא מסכמים את הנושאי כי בסופו של דבר המסע שלנו לארץ העונג והרטט רק מתחיל. והנה עוד כמה נקודות למחשבה.

האם אביזר מין מיד יתחיל להסב לך עונג?

זה מאד תלוי בך. למשל, ניתן לדאוג לאווירה מיוחדת: נרות, מצעי סאטן, לנז’רי, אמבטיית קצף חמימה, או כל דבר שעוזר לך להירגע, להתמקד בעצמך, ולהיכנס למצב הרוח הנכון.

חוץ מזה, כמו שסקס ראשון לפעמים לא ממש מצליח, כך גם השימוש הראשון באביזר מין. לא הצלחת? אפשר לנסות שוב, אולי לשנות את העוצמה או את מקצב הרטט ואולי שווה לשנות זווית ואת עוצמת המגע בין הוויברטור לגוף.

איך שומרים על אביזרי מין לאורך זמן?

לפני הכל, יש לקרוא את הוראות השימוש. רוב הצעצועים באתר שלנו עמידים למים ולכן אין בעיה להשתמש בהם באמבטיה או במקלחת. כשמדובר בחומר סיכה, כדאי לזכור כי לא מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס סיליקון עם אביזרי מין מסיליקון, זה עלול לגרום למעטפת הסיליקון להתפרק ולפגוע באיכות המוצר.

כמה אביזרי מין צריך שיהיו בבית?

אין כאן תשובה נכונה או לא נכונה אחת. יש אנשים שנהנים במיוחד מאביזר מין מסוים ולא מוכנים להחליף אותו בעד שום הון שבעולם. מצד שני, יש אנשים שאוהבים גיוון ולכן פעם אחת הם ישתמשו ביונק הדבש ובפעם השנייה בפלאג-אנאלי או ארנב. ולפעמים ינסו לשלב ביניהם.

**

באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר רחב של צעצועי מין שונים, עם תיאור מפורט על המוצר, והמפרט הטכני שלו. אנחנו תמיד נדאג לשלוח לך כל רכישה מהאתר שלנו בדרך דיסקרטית במיוחד. כאן ניתן לקרוא בפירוט על מדיניות המשלוחים שלנו.